Antalyadan Merhaba!!

Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
1
Akdeniz Üniversitesi Makine öğrencisiyim. 2 hafta önce supersport motora geçiş yaparak motosiklet aşkımın doruklarına çıkmaya başladım :queen:

moturum: CBR250R 2013 MODEL Akdeniz Üiversitesi nde okuyan ve Antalya da motor sevdalısı olan arkadaşlarım benimle iletişime geçebilir :king:

Bizimde ufak çaplı motorcu arkadaş çevremiz var sizlerle tanışmak ve motor üzerine sohbet etmek isterim herkese iyi forumlar.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hosgeldin. Iletisim fakultesi gazetecilik bolumu 4. Sinif ogrencisiyim bende. Ktm duke 200 kullaniyorum belki gormussundur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst