Antalya-Yenice

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
EC Festivali'ne gidiyoruz.

14 Temmuz cuma sabahı , aşağıdaki yolu izleyerek Antalya'dan Yenice'ye gitmeyi planlıyoruz..
Yolda bize katılacak arkadaşlarla yolumuzu birleştirmeye hazırız..
İlerleyen günlerde bu yolculuğa katılacak kişileri listemize ekleyeceğiz.
1 - Nezih (harduro) .......... Antalya
2 - Yücel (silves).............. Antalya
3 - ...

yenic1ru.jpg
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
kazasız belasız arızasız sürüşler dilerim
bu arada KTM nin yan silindir kapaklarını bizim fabrika üretiyor bugun öğrendim göğsüm kabardı valla :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3- Orhan Veli (orveg)(bir aksilik çıkmazsa)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Bu da alternatif yolumuz..
Buna ne dersiniz ?

yeniyol3ki.jpg


bur-k@' Alıntı:
bu arada KTM nin yan silindir kapaklarını bizim fabrika üretiyor bugun öğrendim göğsüm kabardı valla :)
Sizin fabrika hangisi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
beni de alin araniza benide !!!!!!!!!!!!!!!!!

almanya bremenden gecme imkaniniz varmi? :)

:salut: ya resmen kiskaniyorum sizi ! o yollarda ne gezilir...

iyi seyehatlar dilerim, bolcada resim cekin lütfen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. yol daha heyecan verici
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
Arkadaşlar güzegahınızdaki yollar çoğunlukla berbat yollar.
Benim önerim Denizli, İzmir, Ayvalık üstünden gitmeniz.
Yol belki uzayabilir ama temiz ve kullanışlı yoldur.

Şimdiden iyi yolculuklar
Kazasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım harduro abimiz özellikle bu yolları seçiyor bknz motosiklet modeli :queen:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Motosikletiniz enduro ise her 2 yolda iyi fark etmez,özellikle akhisardan sonra kırkağaç soma üzerinden balıkesir e devam etmenizi tavsiye ederim,yolunuz açık olsun kazasız belasız hayırlı yolculuklar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst