Valla benim bir ayağım Antalya' da ve bana "tatil" deseler sanırım aklıma Antalya veya Akdeniz gelmezdi.
Tavsiyem denizi olan ve amele kaynayan (halen donla denize girenler mevcut hatta ezici çoğunluk), nem seviyesi %80' leri bulan biryerde tatil yapmayın. Antalya' nın havası yorar, sıkar, bunaltır. Tabii ben sıcaktan nefret ettiğimden mütevellit böyle düşünüyorda olabilirim. Fakat Isparta' da yatıp kalktığımda kendimi uyumuş uyanmış gibi hissediyorum. Antalya' daki gibi üstümden kamyon geçmiş veya dayak yemiş gibi kalkmıyorum : ).
Bolu, Balıkesir / Gönen (Gönen' de yerli halk mülklerini haftalık veya günübirlik kiraya veriyor) illaki Akdeniz olacaksa Saklıkent veya Olimpos' u tavsiye ederim ...
metale katiliyorum, bunaltici sicaklari, 1 gunde defalarca dus almayi,guneslenmeyi severim diyorsan gel, sabah kaltiginda, uzerinde bir agirlik coker.
Karadenize gitmeni oneririm!!!
Manavgat= selaleler,side,oymapinar baraji,bucak sihlar koyu,manavgat cayi,koprulu kanyon,aslanli magrasi
Alanya=kale,kizil kule,dim baraji,dim magrasi,alanya seyir terasi,liman,incekum kampi,sapadere kanyonu, okurcalarda alarahan kalesi
Karadenize gitmeni oneririm!!!