Ben ordan sony kask kamerası aldım, aparatı 3 güne gelicek diye kandırdılar beni. Kamerayı alıp 2 ay kaska takamadığımı bilirim. Arayıp sorduğumda 3 güne gelicek şu bu, e kardeşim gelmiycek madem başka yer öner ordan alıyım demi? Başka yerden de aparatını aldım artık. Aldığım bütün ürünleri ya yırtıldı ya sağı solu açıldı, götürüp değiştirtmek için veriyorum 2 hafta sonra gelen ürün yine aynı şekilde sorunlu çıktı. Lanet olsun diyip başka yere gittim ve ordan aldım herşeyi, şuan gayet sağlamlar