[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
neden hep doşardan katılım var bunu merak ediyorum.alanya manavgat vs yerlerden antalyadan bu kadar talep yok dışardan katılan arkadşlara teşekkür ediyoruz...yalnız bırakmadıkları için antalya içinde bu kadar talep yok...:cat:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
yeter ki istek olsun_?

neden hep doşardan katılım var bunu merak ediyorum.alanya manavgat vs yerlerden antalyadan bu kadar talep yok dışardan katılan arkadşlara teşekkür ediyoruz...yalnız bırakmadıkları için antalya içinde bu kadar talep yok...:cat:


Yeter ki İsteyelim Kardeşim... Biz de Motor Aşkı olduktan Sonra... Bu arada güncel beyler hadi... :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
selamın aleyküm aleyküm selam :D eyw fahrettin hayrdır olm sen abinin yanında çlşmıyomuydun :D kovaladımı seni yoksa
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
kowalamadı abı ben kendım istifayı bastım:mrgreen:2hafdadır boşdayım zamanımı doldurmak için bılardo oynuyom paso delık dolduruyom :queen:boş gezmek güzel ama iş bulmam lazım ::gleam::
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
anca boş gezersin fahro seni pis piyasacı seni...sen delik doldur devam et böle adam olcan sen:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
genclık işde napıcan bu gunler bıdaha gelmıcek azcıkda boş gezelım :mrgreen:bu gıdışle başkbakan bıle olurum ben:mrgreen:eek:yunuzu bana werirsenız bırertane kıng alıcam size:cherry::p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
yok burak ben adaylıkdan çekılıyorum ozaman :mrgreen: yaparsa faho yapar:mrgreen:ama boşwer dewletle uraşılmaz bız motorcuyuz motorcu kalalım böle daha gözel:mrgreen::p
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
nie çekiliosun hemen ya.Kendi belediyeni kursana kardeşim..Motorcu Belediyesi diye :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
zuahhaha neler dönüyo burda motor işinide siyasete çevirdinizya size dicek laf bulamıyorm Citroen len
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
slm motr sever arkadşlar her boydan motor biniciler.buhafta gelecm işallah her hafta işin çıkıyoo gelemiyom ama bu hafta gelecm.28mart 2009 hehe
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
eet walla ne demessin sabah yamur yağıyodu simdi bişe yok inş aksam yağmazda kuru kuru giderim evime :D:D:D::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst