[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Selamlar arkadaşlar. 2008 senesinde 5.500 TL'ye almış olduğum Keeway Land Cruiser 250 cc motorumu istemeyerek satmak zorunda kaldım. Tek neden mevcut ekonomik sıkıntımdır. 3.000 TL + satış masraflarına motorumu hemen vereceğim.

Motorumu işlerim nedeni ile az kullanabildim ve şu anda ortalama 500 km.de. Hiç bir parçası değiştirilmemiş, plakası, ruhsatı ve sigortası mevcut, yeni alınmış hali gibidir. Bakımı yapılmış ve özenli kullanılmıştır. İlgilenen var ise bana özel mesaj göndermesini rica ederim.

Forumun ''Keeway Land Cruiser 250 cc test'' konusu tarafımdan açılmış ve fotoğraflarda görebileceğiniz şu anda satılık olan motorumdur.

hayırlı pazarlar kardeş...:cat:

grup grup diionuzz ne zmn toplu halde bi yere gittinizz ne zmn toplandınız kii böle atışıoonuzz bırakın bu kolpalıkları yaa boş işler bunlar her aynasını söken piyasa oldunuuu sanıoo boş işle bunlar boooşş :bounce:

kimsin la sen::ranntign
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
beylerrr nerdesiniz yaa havalar bozdu siteye kımse ugramaz oldu :salut:(bu lafta baya kafiyeli oldu :mrgreen::mrgreen:)
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
Yaza bomba gibi girelimde aslında antalyada motorcu cok ama nerdeler yha en yakın zamanda toplanalım olmaz mı millet bi gezi görsün_?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
:) eet biz her hafta CUMARTESİ günleri selekler önünda saat 19:00 da bulusuyoruz.. gelmek isteyenler gelebilir...önceden yazıyoduk ama artık herkes bildiği için cmrtesiki blşmaları yazmıyoruz ama bilgi amaçlı yazmak gerek yinede :)) bekleriz
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
3
selam

herkese selamlar...150RF ile Antalya mt ye katılmış bulunmaktayım...melih kardeşimle her cumartesi seleklerdeyiz bundan sonra..yaz etkinlikleri başlar inş. yakında..:)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
herkese selamlar...150RF ile Antalya mt ye katılmış bulunmaktayım...melih kardeşimle her cumartesi seleklerdeyiz bundan sonra..yaz etkinlikleri başlar inş. yakında..:)

hoşgeldin:)

bakalım artık, sanki antalyaya ben de erken dönüş yapacak gibiyim. mümkün mertebede katılmaya çalışacağım toplantılara:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
herkese selamlar...150RF ile Antalya mt ye katılmış bulunmaktayım...melih kardeşimle her cumartesi seleklerdeyiz bundan sonra..yaz etkinlikleri başlar inş. yakında..:)

aramıza hoşgeldin ribat inş herzman görürürz seni.katılımcı olman dileği ile:cat:

slm kardeşim hoş geldin biz de yeni sayılırız_?

sende aramıza hoşgeldin pislik kalıcı ve katılımcı olman dileği ile...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
piyasacı gençlik len fahrettin ne piyasa adamsın hee yamur cmr farketmez diosn yani :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst