- Katılım
- 4 Ara 2007
- Mesajlar
- 62
slm arkadaşlar...
foruma yeni üye oldum bugün itibariyle 2008 model 3750 km de siyah renkli suzuki AN 125 Kullanıcısıyım. motoru uzun araştırmalarım sonucu almış bulunmaktayım. aldığım motoru çok fazla test edemesemde genel anlamda memnun kaldım fakat motorun gaz elcikleri aldığım arkadaş tarafından değiştirilmiş ve uyduruk bişey takılmış orjinalindeki kaliteli görünümden çok öte bi görüntüsü var malesef.. yetkili suzuki bayine sordum parçayı ve iki elciğin 120 tl olduğunu söylediler! sizlerden ricam bu konuda bana ne önerirsiniz ? daha ekonomik 2.el yada sıfır orjinal elcik bulabileceğim bir yer mevcutmudur antalyada? bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim..
kazasız sürüşler herkese...
ohh napmış o ya