[Antalya - MT]

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
4
selam arkadaslar nasılsınz grubunuz finekeden katılımcı aldıysanız bende demreden katılmak istiyorum

arkadaslar motorsikletime beyin bulamıyorum yardımcı olabilecek arkadaslarımız varsa lütfen beyin bulmak için bana yardım etsinler kawasaki zx6r beyin immolizersiz 2004 model 05358489444
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yönetim kurulu toplantısı teknik bi aksaklık yüzünden 21 / 08 / 2008 perşembe gününe ertelenmiştir arkadaşlar. bilgilerinize
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
yer:selekler çarşısı önü
saat:20.00 ile 20.30 buluşma(toplanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChİpSet07 ( ErdaL = oğuz un kankası ) artçı:salut:
9)
10)
.
.
.
9999999)
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
olm okadar para nerden bulcaz lan batudan motoru kiralamak için günde 10 ytl 15 günde 150 ytl :queen: :D:D:D:D:D:

redsoldiers2007adamzh4no8.jpg
O OOOO OOOOOOO lewo abi buraya yumruk havaya =)


buraları buraları o bir başka A.S bambaşkaa

_____________________________________________________________
____**__________*****______**______**______*********_______
____**__________*****______**______**______*********_______
____**__________**__________**_____**______**_____**________
____**__________****________**_____**______**_____**________
____**__________****_________**____**______**_____**________
____**__________**____________**___**______**_____**____ ____
____******______*****_________**__**______**********________
____******______******___________**_______**********_________
______________________________________________________________



Alıntı değildir tamamen kendi tasarımım para ile değil bi tatlı söz ile yaparım :p ::xblink::::160::

lewo abi walla okadar uraştım hiç bişi demdin yaa ( nese lowo abi beni takmıo duyrulur )
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
:cherry:
lewo abi walla okadar uraştım hiç bişi demdin yaa ( nese lowo abi beni takmıo duyrulur )



walla herşey tek topıc altında toplandıgındnqa halıyle sayfalar kayıyor gerıye.. sağolasın elıne sağlık. bı beledıye gazozu ısmarlarım artık sana :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
yer:selekler çarşısı önü
saat:20.00 ile 20.30 buluşma(toplanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChİpSet07 ( ErdaL = oğuz un kankası ) artçı
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Sorumu bu simdi :D önce bulusuyoruz sora da bi cafeye gidip muhabbet ediorz sonrada geziorz biraz sonrada Dahılıyoruz o anki pskilojimize bağlı yani :mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar cumartesi sabah saklıkent üzerinden bahtılıya çıkmaya çalışacam inşallah tekerlerker bu zorlu tırmanış için sorun yaratmazlar. keşif olayı güzel olur da tüm motorsikletli arkadaşlar için sorun çıkartmayacağına karar verirsem cumartesi günkü toplantıda bu güzergahı oylamaya çıkartırım. yok zorlu bi parkura denk gelmişsem diğer katılımcıların sunularını dikkate aldırıp oylatırım. malum gezeceğimiz yer benim çöplüğüm olduğu için çöplüğümden içeri girince belirlenmiş kurallar çerçevesinde ehliyete göz yumulur. bilgilerinize


dml arkadaş eğer toplantılarımıza katılmak isterseniz buyrun toplantılarımız tüm katılımcılara açıktır. tarih yer ve saat topic üzerinde yer almaktadır. yalnız kalacağınızı düşündüğünüz anda yada gördüğünüz anda hiçbir açıklama yapmaya gerek duymadan toplantımızı terk edebilirsiniz
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
hakan ramazan lewo abi bu meraklı kız benim kız arkadaşım oluyor sizinle gelip benim ne yaptığımı merak ediyo galiba ondan böle konuşuyo
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
burda bi kıza cvp verilmiyor sanırım :pale:

aramıza hoşgeldin kusura bakma biz ekibi yeni kurunca bazı şeylerle uğraşıyoruz basın yayın gazete röortaj sticker tişört o yüzden arkadların bende dahil olmak üzere younuz.eğer toplantıya katılmak istersen bekleriz...sıcak bir ortam çaybahçesinde oturup çayımız içip bazı konuşcağımız konuları konuşuyoruz.ve isteğe bağlı antalya turumuzla toplantılarız sona eriyor..bir kaç kızımız daha vardı gelecez dediler ama hiç gelmediler sende onlardan değilsindir umarım...daha sosyal ve ciddi bir ekibimiz olduğunu anlatmak ve izah etmek dahada iyi olur...tekrar hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
hhheheh :D:D abi seni dinlemicezde kimi d:wiinkk:inlicez koskoca BAŞKAN sın kolaymı başkan olmak sana her türlü uyarısss
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
hakan ramazan lewo abi bu meraklı kız benim kız arkadaşım oluyor sizinle gelip benim ne yaptığımı merak ediyo galiba ondan böle konuşuyo

Gizli sakLı yaptığımız birşey yok... Ağzımızı mı arıyor şimdi.. kızLar geLiyor mu falan diye :) bizim amacımız motosiklet kullanıcıları olarak bi grup oluşurup, sosyal bi ortam sağlamak, arkadaş çevresi yaratmak, birşeyler payaşmak, birbirimize ayrdımcı olmak... yani başka arayışlar içinde diiliz.. bizim grubumuz da öle arayışta olanlara göre bi grup deil dml ... rahat oL...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
hakan ramazan lewo abi bu meraklı kız benim kız arkadaşım oluyor sizinle gelip benim ne yaptığımı merak ediyo galiba ondan böle konuşuyo

buyursun gelsin erdalcım..biz kimseye gelme demedik..biz aykırı bişide yapmıyoruz...sıcak bir ortamımız var anlatmaya gerek yok sende biliyosun zaten....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst