[Antalya - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezgin290 eğer avatarındaki sticker ı düşündüysen bence güzel ve uygulanabilir bi sticker. diğer konuya gelince millet iş güç davasına düşmüş olabilir. benim zamanında gezdiğim ekip genelde işleri yoluna koymuş zengin takımdı. onlara her gün bayram zaten. ayrıca gezi olayı felan da olursa ben burdayım ama tekrar edeyim haftasonu gelebilirim ancak. diğer bi sorunum da a2 ehliyetim yok şu anda 3 ağustosta direksiyon sınavı ardı 15-20 ağustos gibi sahip olabileceğim. anca uzun gezme kamp olayına ehliyetten sonra girebilirim. ama buluşma aktivitelerine her zaman katılırım zamanım doluncaya kadar arabayla iştirak ederim ehliyetten sonra motorla. malum yetersiz ehliyet olayı 600 ytl civarı. bu miktarla bi asgari ücretli ew geçindiriyo. benim bu parayı küçük bi zevk uğruna verecek gücüm yok malesef. umarım anlarsınız beni. sevgiler


:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
gezgin290 eğer avatarındaki sticker ı düşündüysen bence güzel ve uygulanabilir bi sticker. diğer konuya gelince millet iş güç davasına düşmüş olabilir. benim zamanında gezdiğim ekip genelde işleri yoluna koymuş zengin takımdı. onlara her gün bayram zaten. ayrıca gezi olayı felan da olursa ben burdayım ama tekrar edeyim haftasonu gelebilirim ancak. diğer bi sorunum da a2 ehliyetim yok şu anda 3 ağustosta direksiyon sınavı ardı 15-20 ağustos gibi sahip olabileceğim. anca uzun gezme kamp olayına ehliyetten sonra girebilirim. ama buluşma aktivitelerine her zaman katılırım zamanım doluncaya kadar arabayla iştirak ederim ehliyetten sonra motorla. malum yetersiz ehliyet olayı 600 ytl civarı. bu miktarla bi asgari ücretli ew geçindiriyo. benim bu parayı küçük bi zevk uğruna verecek gücüm yok malesef. umarım anlarsınız beni. sevgiler


abi iş gç konusna dşecek bi olay yok burda sadece haftada bir akşam
sadece 1 saatini ayıramayan insanlar var işte...millet holding işletiyoya gelemiyo atos bizde saygı duyuyoruz işte...logoya gelince evet avatarımdaki logo ama işte kimseden gene ses yok naparsın holding işletiyo millet bunlara vakti yok...kimsenin...:farao:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim de motoruma yakışır sol göğsünde bu arma olan siyah renkli bi t-shirt arkada da ister ing. Officer ister Türkçe Görevli yazsın beyaz koca puntolarla altında da www.motosiklet.net yazsın daha küçün puntolarla mesela kollarda da farklı (sponsor bi firma olabilir, reklam amaçlı) reklam olabilir bi t-shirt giyip 30 motorlu merkezden kemere giderken kendi reklamımızı yapsak hem eğlensek hem taraftar toplasak fena mı olur


(sadece bi düşünce)


:)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
bende varım olabilir :cat:

bu arada 4 kez olimposa kadar gittim ehliyetsiz yolda hiç bir trafik aracı görmedim ama 11 den sonra yolculuk yapmıstım belki o yüzden olabilir..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadşlar bir teklifim var uyarmı bilmem bazı aktif arkadaşlar var atos-basabela-cancancan-ben-ultarslan bu arkadşlar gönüllü o yüzden msnden görüşüpte bişiler yapsak......olurmu gezidir logodur falan bi kaç daha varda onlarıda dahil ederiz....olmazmı zaten benim msn yazıyo....ekleiyn ultraaslanınkide yazıo...zaten ordan dağılır gider...ne diyosunuz
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim msn [email protected]

eğer bişeyler yapılacaksa ben varım ama yine tekrar edeyim 3 ağustosta direksiyon sınavım var 15-20 ağustos gibi elime ulaşır ehliyet o zamana kadar arabayla eşlik ederim size sorun değil

:)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
inşaLLah.. iLk önce bi msnde buLuşaLım bari.. :) sonra bi yerde topLanırıs artık :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
arkadşlar bir teklifim var uyarmı bilmem bazı aktif arkadaşlar var atos-basabela-cancancan-ben-ultarslan bu arkadşlar gönüllü o yüzden msnden görüşüpte bişiler yapsak......olurmu gezidir logodur falan bi kaç daha varda onlarıda dahil ederiz....olmazmı zaten benim msn yazıyo....ekleiyn ultraaslanınkide yazıo...zaten ordan dağılır gider...ne diyosunuz

adaş ultraslan deıl beaaa ayıp oldu :mrgreen::mrgreen: koskoca Antalyasporluyuz burda yaptın cimbomulu:mrgreen::mrgreen::)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
paylaşım içi sağol atos aslında şu kahve işi bütün motorculara açık olsa gerçekten mükemmel olurdu...sadece choper olması biraz ayrımcı olmuşş...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım içi sağol atos aslında şu kahve işi bütün motorculara açık olsa gerçekten mükemmel olurdu...sadece choper olması biraz ayrımcı olmuşş...

aynen söylediğin gibi arkadaşın özel yapım yamaha virago 250 motora sahip Türkiye'de en son ruhsat alınmış el yapı chopperi vardı ona bile ilk gidişinde burun kıvırmışlar sonradan sonraya alışmışlar. eğer altında yazılan mesajları okur yazanların şöyle bi motorlarına ve mesleklerine bakarsan göreceksin adamları. belli bi seviyenin üzerine çıkmış kalburüstü adamlar.

:)


yeni bir link arkadaşlar okuyup örnek almanın zamanı (mı) ?





:)


http://www.motorand.com/hakkinda.htm


http://www.motorand.com/gezi.htm


http://www.facebook.com/group.php?gid=6395604170


üstadlar n'olur verdiğim linklari bi inceleyin sonuna kadar. eğer içinizde, beyninizde kıpırdanma olmuyosa tüyleriniz diken diken olmuyosa siz de o gruptan bi eleman bi motorcu da ben olmalıydım demiyosanız boşverin kendi grubumuzu kurmayalım. nasılsa hazırda bi grup var ve aletleri bizimkilerin en az 4-5 katı büyüklükte. biz gençler olarak bunları yapamamışız ama yaşlanınca yaparız diyosanız grubunuz hazır takip edeceğiniz site www.motorand.com takip edin ve yaşlanınca çok para kazanınca diyesiye kadar hayatınızın ne kadar anlamsız geçtiğine şahit olun. lütfen siteleri bi incelerin üstadlar. sevgiler


:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
atos gerçekten bilgilerin için çok sağol evet neden insan bişileri yapmal için yaşlanmayı bekler anlamam...bide ayrımcılık yapmak çok yanlış yok endrocu yok chopper cu falan bence en güsel yer izmir orda tüm motorcular birbirini tanısın tanımasın slm veriler birbirlerine...altındaki motor ne olursa olsun...ama burda yok öle bişi işte...yazık bence motorculuk git gide bitiyo kimse kimseyi kazanmak için uğraşmıyor..hep dışlanma...:farao:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
sağol atos paylaşım için...bu bilgilerle ufkumuz dahada açılıyo...bakalım biz nezman bir ekip kurcaz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst