Antalya-Bodrum-Antalya

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
15 Eylül 2007 Antalya

Ne zamandır yapmayı düşündüğüm Antalya-Bodrum-Antalya yolunu bu hafta SkyTeam'le yapmaya karar verdim..

Sabah yola çıkmadan önce ; saat 08:00 .
1.jpg


Sabahın bu saatinde Korkuteli'nden geçerken buz gibi yayla havası beni diriltiyor.
Yol kenarındaki elma ağaçlarından bir tane göz hakkı alıyorum..
2.jpg


Klasik bir enstantane...
3.jpg


Söğüt'den Fethiye yoluna sapıyorum..
Orada arkadaşlarımı görmeyi umuyorum..
4.jpg


Fethiye'ye 30km kala
5.jpg


Yol kenarında haşlanmış mısır satan arkadaşla motor muhabbeti yapıyoruz.
Geçen yıl bir kaza yapmış ve bacağını kırmış.
"Allahtan kask vardı." diyor..
6.jpg


7.jpg


Fethiye'ye vardığımda ilk işim Ölüdeniz'e uğramak oluyor..
8.jpg


9.jpg


Ölüdeniz'e adını veren işte bu canlılık..
10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


Dünyanın en büyük zevklerinden biri Ölüdeniz'de yüzmektir bana göre..
Benim gibi düşünen çok insan vardı ..
16.jpg


17.jpg


Yayladaki rüzgar burada yoktu..
Bu da yamaç paraşütü yapanlara yaramış..
Kelebekler gibi süslüyorlardı gökyüzünü..
18.jpg


Yaklaşık 3 saat yüzüp, güneşlenip, dinlendikten sonra Fethiye'deki arkadaşlarımla dönüşte görüşmek üzere, orada kalma kararımdan vazgeçip Bodrum yoluna devam ediyorum..

İşte muhteşem Göcek koyu..
19.jpg


..ve Gökova koyuna dökülen suda yüzen ördek ve kazlar..
20.jpg


21.jpg


22.jpg


Yukarıdan Gökova'ya bakış..
25.jpg


23.jpg


24.jpg


Küçük bir molada..
26.jpg


Bodrum'a girerken güneşin batışını kaçırıyorum ama bu da çok güzel..
27.jpg


28.jpg


Bodrum gecelerinde böyle görüntülere rastlamak her zaman olası..
29.jpg


Geceyi eski dostum Tanju ve arkadaşlarını dinleyerek tamamlıyorum..
30.jpg


16 Eylül 2007 Bodrum

Bu gece Bodrum Rixos Otel'de çalıyoruz..
Günü, Bodrum'u ve koylarını dolaşmaya ayırıyorum..

Bodrum Kalesi
31.jpg


Limana yapılan yeni iskele çok kullanışlı olmuş..
Ben de onun üzerinden Bodrum'u görüntülüyorum..
32.jpg


33.jpg


34.jpg


35.jpg


Bu hızlı deniz dolmuşu da yeni..
Bodrum-Karaincir arasını 20 dakikada alıyormuş.
Bu sabah sadece tek sefer yapabilmişler çünkü denizde inanılmaz bir fırtına var..
36.jpg


Bu da tarifesi..
37.jpg


Bodrum Kalesi-Müzesi'nin girişinde Cevat Şakir büstü..
38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


..ve kale içinde Model Uçak Sergisi..
42.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


50.jpg


51.jpg


52.jpg


Kale burçlarına çıkan merdivenler..
53.jpg


Kale girişinde bir sanat galerisi..
Mevlana Resimleri Sergisi
54.jpg


55.jpg


Kale dışında Herodot büstü..
56.jpg


57.jpg


Bu arkadaşların isimlerini unuttum malesef..
Önlerindeki mermerde isimleri yazıyor ama fotoğraftan okunmuyorlar..
Bilen varsa söylesin..
58.jpg


Bu da kurban kesilen bir sunak..
Malesef insanları kurban ediyorlarmış o tarihlerde..
59.jpg


Kültürümüzü besledikten sonra biraz da gözlerimizi şenlendirelim..
İşte Gümbet koyu..
60.jpg


Sırada diğer koylar var..
61.jpg


Burası Torba.
62.jpg


Burası da yukarıdaki fotoğrafı çektiğim yerden görünen Torba'dan sonraki koy..
Burada henüz yerleşim yok, sanırım korumaya alınmış..
63.jpg


İşte Türkbükü.
Yeni adıyla Göltürkbükü.
Gölköy ve Türkbükü aynen yukarıdaki gibi biribirine komşu iki koy.
Bu kadar yakın olunca zaman içinde birleşmişler..
64.jpg


Gündoğan, Bodrum'un en sakin koylarından biriydi.
Bir de şimdiki haline bakın..
Ama yine de çok güzel..
65.jpg


Sert rüzgar, en çok sörfçülerin işine yaramış anlaşılan..
66.jpg


Sörflerin dışındaki tekneler mendirekte dinleniyorlar..
67.jpg


69.jpg


Gündoğan çarşısından sahile inen sokak..
70.jpg


Değirmenlerin yanında Yalıkavak manzarası..
71.jpg


17 Eylül 2007
Bodrum'dan Fethiye'ye...

Muğla'ya varmadan 20km önce hep merak ettiğim Stratonikeia'ya uğruyorum..
73.jpg


Köy, terkedilmiş ve koruma altına alınmış ama hala burada yaşayan 5 aile varmış.
74.jpg


Tiyatro.
75.jpg


76.jpg


77.jpg


Tiyatronun en yüksek yerinden köyün görünüşü..
78.jpg


Müze.
Kilitli ve hiç kimse olmadığından malesef içerisini göremiyorum..
79.jpg


Meclis binasının önündeki taşlardan biri..
80.jpg


Meclis binası..
81.jpg


Spor okulunun bu girişinden motoru sokamadım..
82.jpg


.. ama ben girdim..
83.jpg


Spor okulunun, motorun girebileceği ikinci bir girişini keşfettim
84.jpg


Terkedilen evlerden biri..
85.jpg


86.jpg


Bu sıcakta burası dinlenmek için ideal..
Çeşme başında bir süre dinlendikten sonra Stratonikeia'dan ayrılıyorum..
87.jpg


Yatağan'ı geçtikten sonra, yoldan 8km içerideki Belen Kahvesi'ne uğruyorum..
88.jpg


89.jpg


90.jpg


Benim gibi bir meraklı daha..
İki tane motosiklet kazası geçirdikten sonra kendine bir 4 teker almış.
O da yolda tabelayı görüp sapmış..
"Seni yolda gördüm, yanımdan geçmiştin. Kardeşim de bu motorun aynısından aldı." diyor ve güzel bir sohbet yapıyoruz Belen Kahvesi'nde..
91.jpg


Gözleme de yapılıyor burada.
Onun dışında sadece sıcak ve soğuk içecekler var..
92.jpg


93.jpg


Yolda bir çevirmeye takılıyorum..
"Evrakların tamam, hayırlı yolculuklar." diyorlar..
94.jpg


Fethiye'ye varmadan Katrancı koyuna bir bakış..
95.jpg


97.jpg


Fethiye'deki müzisyen ve endurocu arkadaşım Yücel'in bulduğu çok keyifli bir motelde kalıyorum..
98.jpg


Gece, Yücel'in bana katılması beklerken. (Hareketli ışık, o sırada geçen bir scooter..)
Daha sonra Yücel'le çok keyifli sohbetlerin yaşandığı bir gece yaşıyoruz..
99.jpg


18 Eylül 2007

Gökhan'ın(Motostyle) dükkanından çok güzel bir enduro kaskı alıp, Antalya'ya doğru yola çıkıyorum..
Yolda kısa bir mola anı..
100.jpg


Bu 4 günlük yolculukta toplam 1000km yol yaptım..
Titreşimine rağmen SkyTeam uzun yolda bana sorun olmadı..
Gittikçe seviyorum ben bu keçiyi.. :)

Herkese mutlu geziler diliyorum...
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir gezi olmuş.Yüreğinize sağlık...
Fotoğraflar için teşekkürler.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
gerçekten çok güzel ve dolu dolu bir gezi olmuş. gezinin içinde bir çok enstantane yer alıyor :p bakmakla görmek, gitmek ve gezmek arasındaki fark bu olsa gerek... yalnız aklıma takılan bir soru var; uzun yolda cross ve enduro motorlarının rahat olmadığını biliyorum. geziniz nasıl geçti?

paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Harduro tek kelime ile muhteşem bir yolculuk yapmışsın.Bodrumu en güzel zamanında yakalamışsın.Ayrıca fotograflar için çok teşekkürler birazda olsa orada oldugumu hissetmemi sagladı. :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
yalnız aklıma takılan bir soru var; uzun yolda cross ve enduro motorlarının rahat olmadığını biliyorum. geziniz nasıl geçti?
Tek silindirli makinelerin sorunu titreşim, biliyorsunuz..
Ben artık alıştım, bu yüzden beni rahatsız etmiyor..
Çok rahatsız olursam bir süre ayakta kullanıyorum..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
nezih abi ellerine sağlık bende nezih abi neden bu kadar ara verdi diyordum gezilere demekki sabrın sonu selametmiş
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi çok güzel gezi olmuş ellerine sağlık bu arada scooter de amma geçmiş haa... Hayalet Scooter :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Güzel gezi. Paylaşım için teşekkürler. Özellikle rotayı çok sevdim :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ellerine ayaklarına sağlık hep isteyip yapamadıklarımızı yapmışsınız.paylaştığınız için teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
super bı gezı olmus abı valla
paylasım ıcınde cok tesekurler super olmus gıtmıs kadar oldum hakıkaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst