Anneler günü :))

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet arkadaşlar bir çoğumuz annemize hediyeler alarak, elini öperek, telefon açarak annelerimizin doğum gününü kutladık.
biliyorum ki bizden bir şey beklemeden karşılıksız olarak bizleri bu yaşa getirdiler.
ve bekledikleri tek şey özel günlerde hatırlanmak.
ben de annemin anneler gününü kutladım. hediyemi verdim.
ve düşündüm de motosiklet ile ilgili bir şey olduğunda hemen anneme anlatıyorum ya da
ne biliim siteden bir şey okuduğumda da hemen anneme anlatıyorum.
şimdi de sitede gezinirken aklıma geldi. madem dedim annemin başını ağrıtıyorum
benim her şeyime ortak olup beni dinliyor bir kez de buradan anneler gününü kutlamak istedim.
anneler günün kutlu olsun annecim :rendeer:
ve düşümdüm ki bir çoğunuz bu kutlamaya ortak olmak istersiniz.
o yüzden mt üyelerine bir kez daha anneler gününü kutlama fırsatı yaratmak istedim.
çünkü sevincimiz de üzüntümüz de sevinen üzülen en çok onlar oluyorlar.
hani hep kaza haberlerine yazıyoruz ya ateş düştüğü yeri yakar o mesele işte.
bizimle ilgili en yoğun duyguları hep onlar yaşıyorlar.
biliyorum ki bazı bazı sebeplerden dolayı annelerine ulaşamayanlar olacaktır aramızda :pale:
ama her şeye rağmen annelerimizin her yerde bizimle ilgili şeyleri sevgimizi saygımızı hissettiklerine inanıyorum :cat:
yazımı sonlandırmaya niyetlenirken aklıma bir şey geldi.
buradan annelerimize söylemek isteyip söyleyemediğimiz, annelerimizle paylaşmak isteyip paylaşamadığımız,
itiraf etmek isteyip edemediğimiz, teşekkür etmek isteyip edemediğimiz,
özür dilemek isteyip dileyemediğimiz anları birbirimizle paylaşabiliriz.
tabi özele girelim demiyorum :p

evet yazımı bitirirken bütün annelerin anneler gününü tekrar ve tekrar kutluyorum :rendeer:

annelergnnk1.jpg
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
aaa ben niye görmedim :cyclopsan
bir de aradım konuyu açılmış mı diye ya :pr:
neyse ya oraya yazayım bari :cherry:
teşekkür ederim :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cennet Ayaklarının Altında Olan Analarımızın

Canımızın Canı Başımızın Tacı Olan Analarımızın

ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM

HERGÜN ANNELER GÜNÜDÜR ASLINDA



ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN ONLARI AMİN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst