Anneler Günü

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan
tek insandır. Karşılıksız sevginin ete
kemiğe bürünmüş halidir! Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni
affeden zarif bir memeli turudur, yağlı bile olsa tiksinmeden
saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan tek
varlıktır,meleğin sut verebilenidir. Yarasın diye muhallebinin içine
ciğer katarak çocuğuna yediren manyaklık derecesinde
yaratıcıdır. Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için
elindeki tencere ve Tavalarla maymunluk yapabilen kişidir, kafayı
çocuklarıyla bozmuş,göbek bağı kopsa da yürek bağı asla kopmayan,
sevgi dolu fedakar Insan dişisidir, bulaşık, ütü, vb yaparken bile
otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, kadın dırdırı denen
mereti erkeklere daha küçükten öğretendir . Yemek uzmanı,
düzen insani, bilgili, kültürlü her şeyi bilen
şahsiyettir, yavrularını yol tarafından değil,
kaldırım tarafından yürütendir,Dizidizi incidir lakin
gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir,sevgiliden ayrılma
haberi verildiğinde, "amaaan ben sana daha güzelini bulurum" diyebilen
komik bir karakterdir. 'Oğlum aradım yoktun. Bende mesaj atayım dedim
sana. Gelince ara beni emi aslan evladım.
benim öptüm annen , seklinde mesajlar atabilen, teknolojiyi
ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına göre Yorumlayan bilişim
düşmanıdır .. ama dünyanın en güzel kucağına
sahip, en güzel kokan, harikulade bir varlıktır , olmadık yerlerde
iyi ki doğurmuşum Ulen seni!" diyen ve benim hatırıma benimle
Freddy mercury dinleyen bir sabır ağacıdır,evlatlarını asla ayırmayan,
ayni zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir evde bir yere uzandığınız
an orada temizlik yapacağı tutan,temizlik konusunda kayışı
kopardığından temizlikçi gelecek diye evi temizleyen balans ayar
kaçmış temizlik kaynağıdır, Mutfakta yasayan, evde Herkesi idare
Eden bir tür canlıdır. Sevginin
güçlerini inanılmaz şekilde birleştiren eşsiz insandır..
oğlunun damat ,kızının gelin olduğunu görünce, çocuğu mezun olunca,çocuğu gol
atınca,çocuğu hasta olunca, çocuğu askere gidince dolar yükselince velhasıl buna benzer bissuru şeye ağlayabilen
yegane varlıktır..
TÜM ANNELERİN GÜNÜ KUTLU OLSUN..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
aramızda olan ya da olmayan tüm ANNELER'İMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
alttaki yazı geçen sene verilmişti..çok duygusal ve anne olgusunu çok iyi anlatıyo ..tüm annelerin ellerinden öperim ..allah onları başımızdan eksik etmesin ..

Dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış. Bir gün Allah'a sormuş:

"Allah'ım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler, fakat ben o kadar küçük
ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağim?"

- Tüm meleklerin arasından senin için bir tanesini seçtim. O seni bekliyor
olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek.
Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın.

"Peki. İnsanlar bana bir şeyler söylediklerinde, dillerini bilmeden söylenenleri
nasıl anlayacağım?"

- Meleğin, sana dünyada duyabileceğin en güzel ve tatlı sözcükleri söyleyecek,
sana konuşmayı, dikkatle ve sevgiyle öğretecek.

"Peki Allah'ım, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"

- Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek. Ben seni o zaman
duyacağım..

"Dünyada kötü adamlar olduğunu söylüyorlar, beni kim koruyacak?"

- Meleğin seni kendi hayatı pahasına dahi olsa daima koruyacak.

O sırada Cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır.
Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar:

"Allah'ım eğer şimdi gitmek üzereysem lütfen çabuk söyle, benim meleğimin adı
ne?"
- Meleğinin adının hiç önemi yok; sen onu ANNE diye çağıracaksın...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
6121ua2lcx211l5qebu4.gif

Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın

Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım

Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep yüreğimde

Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin
Dizlerinde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın
6121ua2lcx211l5qebn1.gif

Söz: Aylin Atalay
Müzik: Candan Erçetin

tüm annelerin anneler günü kutlu olsun! :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Annelerin degerini bilmek gerekiyor. onları kaybettikten sonraki pişmanlıklar hayatın en büyük acısı..

tüm Annelerin "Anneler Günü"nü kutluyorum:rendeer:

...............edit...........................

gerçekten güzel yazıymış
Alıntı:
Dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış. Bir gün Allah'a sormuş:

"Allah'ım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler, fakat ben o kadar küçük
ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağim?"

- Tüm meleklerin arasından senin için bir tanesini seçtim. O seni bekliyor
olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek.
Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın.

"Peki. İnsanlar bana bir şeyler söylediklerinde, dillerini bilmeden söylenenleri
nasıl anlayacağım?"

- Meleğin, sana dünyada duyabileceğin en güzel ve tatlı sözcükleri söyleyecek,
sana konuşmayı, dikkatle ve sevgiyle öğretecek.

"Peki Allah'ım, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"

- Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek. Ben seni o zaman
duyacağım..

"Dünyada kötü adamlar olduğunu söylüyorlar, beni kim koruyacak?"

- Meleğin seni kendi hayatı pahasına dahi olsa daima koruyacak.

O sırada Cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır.
Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar:

"Allah'ım eğer şimdi gitmek üzereysem lütfen çabuk söyle, benim meleğimin adı
ne?"
- Meleğinin adının hiç önemi yok; sen onu ANNE diye çağıracaksın...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
annemin ve butun annelerın anneler gunu kutlu olsun.:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
"Cennet, annelerin ayakları altındadır." :)

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun. Sadece birgün değil hergün annelerimizin kıymetini bilelim.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
tüm annelerin anneler gününü kutlarım.annelere çok şey borçluyuz.......:rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm annelerin anneler günü kutlu olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cennet Ayaklarının Altında Olan Analarımızın

Canımızın Canı Başımızın Tacı Olan Analarımızın

ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM

HERGÜN ANNELER GÜNÜDÜR ASLINDA



ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN ONLARI AMİN
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
annecim anneler günün kutlu olsun :rendeer:
seni çok ama çok seviyorum. hakkını helal et annem :)

annelergnra6.jpg
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
6
EN ÖZEL VARLIK ANNE
bütün annelerin anneler gününü kutlarım
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Haftasonu ne güzel annemin babamın yanına gidecektim ama şu lanet ödevler yüzünden kendimi kapattım odaya,internetten araştırma yapıyorum.

Anne sen bu yazıyı okuyamasan da(önemli değil) anneler günün kutlu olsun!!!Seni çok seviyoruuuuum
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın

Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım

Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep yüreğimde

Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin
Dizlerinde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın

Söz: Aylin Atalay
Müzik: Candan Erçetin

Çok seviyorum bu şarkıyı yaaaaaa....
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.. Anneminkini kutladım tabii..:cherry: :cherry:

Aday aday adayı olarak benimki de kutlu olsun :cherry: :mrgreen:

Bu Mektup sitemizin sessiz kralı :p crato tarafından anneciğine yazılmış.. :) Çok beğendim Yavuz'cum..:rendeer:

Bugün. Saat gecenin bilmem kaçı. Unutmuşum mektup nasıl yazılır.
Hele hiç şimdiye kadar hiç mektup yazmadığın birine ne yazabilirsin ki? Nasıl söze girersin? Yüzaltmış karakterde "Ah, aşkım sen benim her şeyimsin, bir tanemsin sen!" demek, hele şu içinde bulunduğumuz iletişim çağında çok daha kolay geliyor insana. Her zaman yapıldığı gibi önce ellerinden mi öpmeli, sonra ahbapları mı sormalıyım bilemiyorum. Yoksa önce seni özlediğimi söyleyip, daha fazla konuşamadığımı dile getirmek için "üç nokta" mı koymalıyım en sonuna? Benim gibi çizgilerini bile dillendirebilmekten yoksun biri nasıl konuşturabilir ki yanyana gelen harfleri?

Bugün. Saat gecenin bilmem kaçı. Unutmuşum mektup yazmayı ve seni nasıl sevdiğimi.
Tam dört yıl ve iki buçuk ay olmuş ayrılalı. Ne diyebilirim ki seni çok seviyorum demekten başka? İnan bilemiyorum. Sen benim ilk aşkım, ilk kadınım oldun hayatıma giren ve bana, ben olmayı öğreten hani o bitmeyen kumarhane gecelerinde ya da gözyaşlarınla ütülediğin gömleklerimi asarken.

Bugün. Saat gecenin bilmem kaçı. Unutmuşum cümle kurmayı ve gözlerini. Her zaman yaşlı ve durgun bakan gözlerini, aşkımızı haykıran, kırık kalpli gözlerini...
Bitiremedim halen üniversiteyi biliyor musun? Yalnız yaşıyorum yeni aşklarımla beraber. Bir de köpeğim var adı Ares, dört aylık oldu. Görmelisin bir gün mutlaka, mavi gözlü, beyaz, üzerinde kahverengi benekleri ve küçücük ponpon bir kuyruğu var. Doğarken kesmişler. Ah nasıl da unuttum bir de asma yaprağı gibi dolmalık kulakları... Evet, adını Savaş Tanrısı Ares'ten alıyor, doğru. Ama karakterleri zıt merak etme. Aslında tanıştırayım ben sizi, nasıl olur? Eminim ki çok seversin, biliyorum sen de sevdin hep köpekleri, gerçi hiç sevmesen bile Ares öyle şirin ki mutlaka seveceksin, eminim. Ama havalar soğudu yeniden, korkuyorum dışarı çıkarmaya, daha çok küçük hasta olur. Neyse, havalar ısınınca getiririm yanına ilk fırsatta, tabi sizin oradaki bekçilere biraz rüşvet vermek gerekebilir. Ne yapalım, başa gelen çekilir. Ağabeyim hala dönmedi bu arada, çalışıyor sürekli. Geçen hafta konuştuk en son, o da çok özlemiş. "Dönemem ama" diyor, 2006'ya kadar böyle olmak zorundaymış.

Bugün. Saat gecenin bilmem kaçı. Unutmuşum konuşmayı ve en son sana ne zaman seni seviyorum dediğimi.
Sormayı unuttum, babacığımı gördün mü hiç oralarda? Bulabildi mi seni? Senden hemen sonra çıktı peşinden, bilmiyorum seni bulmak için sanırım. Telaşla çıktı, bir yere yetişmek ister gibi bir hali vardı. En son baktığımda gözlerine; yorgun ve mahçuptu.

Bugün. Tam dört yıl iki buçuk ay olmuş seninle ayrılalı. Bu belki ikinci, belki de üçüncü seslenişim sana. Umarım duyuyorsundur beni, çünkü hala seni deliler gibi seviyorum annem.

crato (Mart - 2003)
-------------

Bugün, tam altı yıl dört ay ve on altı gün olmuş ayrılalı. Yakında anneler günü ve bu, sana sürekli seslenişlerimden biri daha. Biliyorum, duyuyorsun beni. Seni çok seviyorum hayatımın ilk ve en büyük aşkı, Annem, seni çok özledim.


:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst