- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Eskişehir'de motosikletiyle trafik kazası geçiren 22 yaşındaki Aslı Ece Ersoy, yoğun bakımda gördüğü 20 günlük tedavinin ardından taburcu oldu. Omurgası kırıldığı için halen yürüyemeyen Ersoy, 'Motosiklet kullanmaya başladığım ilk dönemlerde benim iyi bir kaskım yoktu. Anneannem beni rüyasında kaza yaparken görmüş. Bana kask alabilmek için para biriktirip vermişti. Anneannem sağ olsun aldığı kask da hayatımı kurtardı' dedi.
Eskişehir'de, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olup, bir otomobil firmasında çalışmaya başlayan Aslı Ece Ersoy (22), 1 Ekim sabahı işe giderken kullandığı motosikletle Atatürk Bulvarı´ndaki kavşakta, sinyal vermeden sola dönmeye çalıştığı öne sürülen hafif ticari araçla çarpıştı.
Kazada ağır yaralanan Ersoy, ambulansla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.
Vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar olan Ersoy, 4 ameliyat geçirdi, 20 gün yoğun bakımda kaldı. Tedavisinin ardından taburcu olan Ersoy, halen yürüyemiyor, sol elini kullanamıyor.
Büyükdere Mahallesi'nde ailesiyle birlikte yaşadığı evde fizik tedavisine devam edilen Ersoy, çok zor bir dönemden geçtiğini söyledi. Tedavisinin tamamlanmasının ardından tekrar yürüyebilmeyi istediğini belirten Ersoy, 'İşe gittiğim sırada bir kaza geçirdim. Döner kavşakta orta şeritteki hafif ticari araç sola dönmek isterken bir anda aniden önüme kırdı. O sırada herhangi bir sinyal vermedi. Sonrasında kaza gerçekleşti. Kaza sonucunda hastaneye kaldırıldım. Yoğun bir tedavi sürecim oldu. Yoğun bakımda yaklaşık 20 gün kaldım. Çok ağır ve acılı günler geçirdim. Halen daha acılarım devam ediyor. Fizik tedavi alıyorum' dedi.
Şu an yürüyemeyen Ersoy 'Kemikler kaynadıkça tekrar yürüyebileceğim. Sol elimi kullanamıyorum. Ameliyatta ödem oluştuğu için sol kolumdaki sinir çalışmıyor, omurgamdaki kırıklardan dolayı çok ağrı yaşıyorum. Bugüne kadar 4 ameliyat geçirdim. İnşallah en kısa sürede toparlayacağımı umuyorum' diye konuştu.
Eskişehir'de, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olup, bir otomobil firmasında çalışmaya başlayan Aslı Ece Ersoy (22), 1 Ekim sabahı işe giderken kullandığı motosikletle Atatürk Bulvarı´ndaki kavşakta, sinyal vermeden sola dönmeye çalıştığı öne sürülen hafif ticari araçla çarpıştı.
Kazada ağır yaralanan Ersoy, ambulansla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.
Vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar olan Ersoy, 4 ameliyat geçirdi, 20 gün yoğun bakımda kaldı. Tedavisinin ardından taburcu olan Ersoy, halen yürüyemiyor, sol elini kullanamıyor.
Büyükdere Mahallesi'nde ailesiyle birlikte yaşadığı evde fizik tedavisine devam edilen Ersoy, çok zor bir dönemden geçtiğini söyledi. Tedavisinin tamamlanmasının ardından tekrar yürüyebilmeyi istediğini belirten Ersoy, 'İşe gittiğim sırada bir kaza geçirdim. Döner kavşakta orta şeritteki hafif ticari araç sola dönmek isterken bir anda aniden önüme kırdı. O sırada herhangi bir sinyal vermedi. Sonrasında kaza gerçekleşti. Kaza sonucunda hastaneye kaldırıldım. Yoğun bir tedavi sürecim oldu. Yoğun bakımda yaklaşık 20 gün kaldım. Çok ağır ve acılı günler geçirdim. Halen daha acılarım devam ediyor. Fizik tedavi alıyorum' dedi.
Şu an yürüyemeyen Ersoy 'Kemikler kaynadıkça tekrar yürüyebileceğim. Sol elimi kullanamıyorum. Ameliyatta ödem oluştuğu için sol kolumdaki sinir çalışmıyor, omurgamdaki kırıklardan dolayı çok ağrı yaşıyorum. Bugüne kadar 4 ameliyat geçirdim. İnşallah en kısa sürede toparlayacağımı umuyorum' diye konuştu.