Anlaşilabilir Ancak Tahammül Edilebilir Mi?

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mayıs ayında 1500 lira zarar
dolar kuru yüzünden
:silent:
ilk defa kirayı aksattım adl telefon birikti:silent:
cebimizdeki paraya hangi vicdansız göz dikti:silent:
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
TRADER yazını okudum
Benim şahsi fikrim Türkiye ekonomisinin borsa ile hiç bir alakası yok.Çünkü tamimiyle yurtdışı yatırımcının elinde olduğuna inanıyorum.Ama hükümet borsa artığında ekonominin nekadar düzeldi diye söylemeside beni rahatsız ediyor.
Bence dövüzde ve faizlerdeki hareketlenme imfnin bize uyguladığı bazı yaptırımar sonucu bano ve iç borçlanmayla ilgili.Baksana sağlık giderlerinden 4,5 milyar dolar taaruf yapılmasını bile istiyebiliyorlar.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
mostwanted_57' Alıntı:
dolar ne zaman düşecek :silent: :)

Dunya piyasalarında faız artırımları bıttıgı zaman...

fener1907' Alıntı:
TRADER yazını okudum
Benim şahsi fikrim Türkiye ekonomisinin borsa ile hiç bir alakası yok.Çünkü tamimiyle yurtdışı yatırımcının elinde olduğuna inanıyorum.Ama hükümet borsa artığında ekonominin nekadar düzeldi diye söylemeside beni rahatsız ediyor.
Bence dövüzde ve faizlerdeki hareketlenme imfnin bize uyguladığı bazı yaptırımar sonucu bano ve iç borçlanmayla ilgili.Baksana sağlık giderlerinden 4,5 milyar dolar taaruf yapılmasını bile istiyebiliyorlar.
Hocam ben de aynı dusuncedeyım . borsa maalesef hıcbır seyı ıfade etmıyor. zaten borsa borsa dendıgıne de bakmamak lazım. cunku gıderek yatırımcı katılımını kaybedıyor. yerlıler gıderek azaldı maalesef..

selamlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst