- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
mostwanted_57' Alıntı:dolar ne zaman düşecek :silent:![]()
Hocam ben de aynı dusuncedeyım . borsa maalesef hıcbır seyı ıfade etmıyor. zaten borsa borsa dendıgıne de bakmamak lazım. cunku gıderek yatırımcı katılımını kaybedıyor. yerlıler gıderek azaldı maalesef..fener1907' Alıntı:TRADER yazını okudum
Benim şahsi fikrim Türkiye ekonomisinin borsa ile hiç bir alakası yok.Çünkü tamimiyle yurtdışı yatırımcının elinde olduğuna inanıyorum.Ama hükümet borsa artığında ekonominin nekadar düzeldi diye söylemeside beni rahatsız ediyor.
Bence dövüzde ve faizlerdeki hareketlenme imfnin bize uyguladığı bazı yaptırımar sonucu bano ve iç borçlanmayla ilgili.Baksana sağlık giderlerinden 4,5 milyar dolar taaruf yapılmasını bile istiyebiliyorlar.