Ankara'dan selamlar.

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar merhaba. Ben Okan. Bir çok kişinin yaptığı gibi siteyi pasif olarak uzun süredir takip ediyordum. Bir ay önce ilk motorumu (cbr125) aldım sonunda..:) Darısı tüm motorsuz motor sevdalılarına. Artık foruma bende dahil olmak istedim. Vaktimin önemli bir kısmını burada geçirir oldum. Herkese selamlar.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Arkadaşlar merhaba. Ben Okan. Bir çok kişinin yaptığı gibi siteyi pasif olarak uzun süredir takip ediyordum. Bir ay önce ilk motorumu (cbr125) aldım sonunda..:) Darısı tüm motorsuz motor sevdalılarına. Artık foruma bende dahil olmak istedim. Vaktimin önemli bir kısmını burada geçirir oldum. Herkese selamlar.

Hoşgeldin adaş.Umarım kalıcı ve katılımcı olursun. Hayırlı olsun motorun :)
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
motorun hayırlı olsun kardeşim.Cbr 125 güzel motordur.bende Etimesgut ta oturuyorum.3 yıllık motor kullanıcısıyım buluşup kaynaşmak dileğiyle adım zafer.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst