Ankaradan Selamlar

Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
1
Herkese merhaba iyi akşamlar.
ben Rıdvan ankarada yaşıyorum ve sizler gibi motor sevdalısıyım her ne kadar motora binemesemde:pr:
geçen sene şubat ayında bir tiger 250 sahibi oldum ve buğüne kadar bin kilometre yapabildim 3 hafta kadar felan sürdüm sora araya işler felan girdi. bu sene inşallah haziranda ehliyet sınavına girip alıcam sora bakımları ve doğru motoru muayene ye ondan sonra şehrin caddelerinde iyice tecrübe sahibi olmayı planlıyorum herkeze tekrardan koca bir MERHABA...
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
1
Hoşbulduk Saolun 2 aydır forumu takip ediyordum yazılanları okumaktan üye olmaya anca vakit geldi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst