- Konu Yazar
- #1
merhaba beyler ve bayanlar, 31 yaşında motor hevesi sardı bünyemi, 1 haftalık bir araştırmadan sonra önce motor başlangıç düzey eğitim alıp hemen akabinde ehliyet kursuna yazılmaya karar verdim, Kısmet ise yarın eğitmenimle ilk görüşmeye gideceğim. Bu arada burası yerimidir bilmiyorum ama kafam çok karışık 10.000 Tl bütçem var, henüz bir motor almadım ama gv-250 ye göz kırpıyorum. her türlü tavsiye ve yardıma açığım...
saygılarımla
murat
saygılarımla
murat