ankaradan musa tum motorculara saygılar

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Selam Ankaradan ben musa toptancı bır bılgısayar firmasında ürün yöneticisiyim cbr-125 honda motorum var 26 yasında evliyim 1 benıde aranıza kabul edersenız bahtiyar olurum
Saygılar
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
hoşgeldin kabul ne kelime buyur

CBR 125 topiğini bi kurcala motordaşların çok orada
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
3
hoşgeldinnn...bakma benimkide laf bnde şimdi geldim zaten:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun sen 27 saniye daha önce geldin:p bu arada forum baya bi doldu son günlerde :) ayakta yolcu kalmasın lütfen ,arkayı beşleyelim,abla çocuğunu kucağına al,var mı ücretini ödemeyen para üstünü almayan ?? :queen::queen::queen:

hoşgeldiniz sayın musa......
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hoşgeldin abicim iyi ki geldin pişman olmayacaksın kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
herkese sıcak kanlılıgından dolayı tesekkur ederım :) saygılar
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
a............s................ motor kıs uykusunda artık için gidiyor daha hevesimi alamadım depoya cektım sezon baslayınca binecem offffff offf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst