Ankaradan merhaba

Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
0
Ankara'dan herkese merhaba, adım Burak 22 yaşındayım. Mayıs ortası ilk motorumu almayı planlıyorum

İlk motorum olarak CBR 125 düşünüyorum. Biraz kaza ve sakatlanma korkum var açıkcası. İlerde kullanarak bu korkuyu ve ön yargımı aşmayı umut ediyorum. Herkese iyi forumlar
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
merhaba burak, ben de Ankara'dan Ahmet memnun oldum.
Kaza ve sakatlanma korkusu başlarda herkeste olur 2 tekerin heyecanını hissedip kendini ona bıraktığında geçer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst