Ankara'da Shark Kask Satan Biyer Var Mı?

Katılım
4 May 2014
Mesajlar
13
internet üzerinden satılıyo, kask modelleri çok hoşuma gitti ancak denemeden görmeden almak istemiyorum. Ankara'da Shark kask satan bi yer var mıdır acaba bilen var mı?
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
ankara gibi bi yerde illaki vardır.Motosiklet kulübüne gidip orda 1 2 arkadaş edinirsen eminim oralarda böyle ekipman işiyle içli dışlı olan vardır tanıdık vs diye uyguna bile alabilirsin belki :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
bende 5 ay önce ankarada çok aradım ama bulamadım netten(hepsiburada) aldım hatta anes motora mail attım ankarda shark kask satan bayi var mı diye cevap bile vermediler ankarada güzel bi mağazaya ihtiyaç var...
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
13
bende 5 ay önce ankarada çok aradım ama bulamadım netten(hepsiburada) aldım hatta anes motora mail attım ankarda shark kask satan bayi var mı diye cevap bile vermediler ankarada güzel bi mağazaya ihtiyaç var...

aynen ya ben de arıyorum ama bulamadım malzeme konusunda çok zayıf ankara. istediğin malzemeyi istediğin fiyat aralığında bulamıyosun piyasa tekel gibi
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
honda bora satıyor olabilir. öyle gibi kalmış aklımda emin olmamakla birlikte
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
132
internetten 2 sitede var kardeşim mymotosiklet ile anes te var kafa ölçünü al mezuro ile siparişi ver boşa yorma kendini

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

bende shark s900c finks var mymotosikletten aldım mezuro ile ölçtüm m beden aldım kargoyla geldi şubattan beri kullanıyorum kral kask tavsiye ederim shark ı :) ::gazla:: gazlarken konforu güzel kaskın ;)
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
13
internetten 2 sitede var kardeşim mymotosiklet ile anes te var kafa ölçünü al mezuro ile siparişi ver boşa yorma kendini

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

bende shark s900c finks var mymotosikletten aldım mezuro ile ölçtüm m beden aldım kargoyla geldi şubattan beri kullanıyorum kral kask tavsiye ederim shark ı :) ::gazla:: gazlarken konforu güzel kaskın ;)
son çare risk alıp öyle yapıcaz. mymotosiklet dediğin http://www.motosikletaksesuarlari.com/ sitesi dimi dostum?
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
82
Bu yaz sonunda ben de s900c almayı düşünüyorum..Kayseride oturuyorum eğer Ankarada varsa çok iyi olur..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst