Dünya yıkılsa ODTÜ Tatil olmaz...
Ben hazırlıktayken (2001-2002 eğitim yılı) berbat bir kar yağmıştı. İlköğretim ve liseler anında tatil oldu zaten. Sonra diğer üniversitelerin haberleri geldi, "yarınki sınavlar ertelendi" kabilinden... Bekliyoruz... Gece 23:00 suları: "ODTÜ'de sabah 09:00'daki sınavlar 10:00'a alındı"... YUH!!! Ama gerçek bu... 1 Ocak sabahına final koyan mühendis kafasından zaten anca böyle bir hareket beklenirdi... Bize yarın da okul var... Öbür gün de... Dünya yıkılsa ODTÜ'de tatil yok! Haaaa, sınav yoksa bazen biz tatil ilan ediyoruz o ayrı.... :cherry: