ankarada mektepler tatil...

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
:wiinkk: :queen: :queen: :queen: oleeeeeeeeeeeeyyyyyyyy
yarın 2 yazılıdan iğrenç atelye drsinden yırttım.:queen: :queen: :queen: :cherry: :bestmt: ::haapppy: ::biggrinn ::repci:: bahtiyar oldum ya.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
valla öyle birikmiş ki .tatili duyunca nedense hocalara sövdüm
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
80
taaaaaaaaaaatiiiiiiiiillllll hobaa baba ne yatarıs yarın ya wali amca senı cok sewıorm :rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya bu forumda amma fazla okullu varmış:queen:

şu tatiller olmasa hiç bilemicez:p
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
102
Dünya yıkılsa ODTÜ Tatil olmaz...

Ben hazırlıktayken (2001-2002 eğitim yılı) berbat bir kar yağmıştı. İlköğretim ve liseler anında tatil oldu zaten. Sonra diğer üniversitelerin haberleri geldi, "yarınki sınavlar ertelendi" kabilinden... Bekliyoruz... Gece 23:00 suları: "ODTÜ'de sabah 09:00'daki sınavlar 10:00'a alındı"... YUH!!! Ama gerçek bu... 1 Ocak sabahına final koyan mühendis kafasından zaten anca böyle bir hareket beklenirdi... Bize yarın da okul var... Öbür gün de... Dünya yıkılsa ODTÜ'de tatil yok! Haaaa, sınav yoksa bazen biz tatil ilan ediyoruz o ayrı.... :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
tüh ya çok çabuk geçti gün ya.bi tane daha tatil isterim:salut:
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
80
abı walla n cabukk bıttı ya dua edelım yarında tatıl olsun
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Cidden olsun diicem ama meb bakanı çok kızmış valiye.. 5 cm kar var die eğitime ara vermeyin demiş
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
::evil:: :pl: kim uyduruyor ya. meb bakanı kızmış diye.kolpa haber inanmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst