- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, Ankara'da internet üzerinden randevu alarak ehliyetimi aldım.
www.ankara.pol.tr adresinden online işlemler kısmından sıra alıyorsunuz ve oradaki yönergeye uyduğunuz takdirde hiç sıkıntı çekemden ve beklemeden ehliyetinizi alıyorsunuz. Bu hizmet ne zamandan beri var bilmiyorum ama çok hoşuma gitti ve benim gibi bilmeyenler yararlansın istedim.
Aynısı ruhsat için de söz konusu ve asıl kafama takılan konu da bu. zira ek-1 diye mavi bir form aldım burda taşıta dair çok detaylı bilgiler yer alıyor ve bunu da daktilo ile doldurmam gerekiyormuş ancak bu formu da internet üzerinden doldurup, emniyete gidip diğer belgeleri verdiğimde işlemim halloluyormuş.
Ruhsat için, sigorta, ötv, fatura, bahsettiğim form dışında başka ne lazımdır arkadaşlar? bir de plaka belgesi tabi.
www.ankara.pol.tr adresinden online işlemler kısmından sıra alıyorsunuz ve oradaki yönergeye uyduğunuz takdirde hiç sıkıntı çekemden ve beklemeden ehliyetinizi alıyorsunuz. Bu hizmet ne zamandan beri var bilmiyorum ama çok hoşuma gitti ve benim gibi bilmeyenler yararlansın istedim.
Aynısı ruhsat için de söz konusu ve asıl kafama takılan konu da bu. zira ek-1 diye mavi bir form aldım burda taşıta dair çok detaylı bilgiler yer alıyor ve bunu da daktilo ile doldurmam gerekiyormuş ancak bu formu da internet üzerinden doldurup, emniyete gidip diğer belgeleri verdiğimde işlemim halloluyormuş.
Ruhsat için, sigorta, ötv, fatura, bahsettiğim form dışında başka ne lazımdır arkadaşlar? bir de plaka belgesi tabi.