- Katılım
- 26 Eki 2008
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Benim Başıma Geldi Başkasının Başına Gelmesin Diyorum Başka Bir şey Diyemiyorum Değil Olay.
şimdi Dikkatlice Okuyun Lütfen Daha önce Izmirde Yoğun Istek üzerine Tepeciğe Jandarma Ile Polisin Yaptığı Ortak Uygulamada Bir Otopark Dolusu Motosiklet Ele Geçirildi.
Aynı şekilde Istanbulda Da Yapıldı Böyle Bir Uygulama Ama Nedense Ankarada Yapılmıyor.
r:
r:
r:
r: :salut:
Benim Düşüncem Tüm Motosikleti çalınanlar Yada Motosiklet Tutkunları Bizde Bir Dilekçe Verelim Ankara Emniyete Yapsınlar Bir Baskın Bir Uygulama Bizim Bu çinçin Ve Hıdırlık Tepeye Bakın Kaç Masumun Alın Teri Geri Geliyor Kaç Tane çalıntı Motosiklet Bulunuyor Bunun Için Bir Organizasyon Yapmak Istiyorum Bir Dilekçe Yada Imza Kampanyası Gibi Neler Yapabiliriz Yorumlarınızı, YARDIMLARINIZI Ve Katkılarınızı Bekliyorum Teşekkürler. :cat::cat:
şimdi Dikkatlice Okuyun Lütfen Daha önce Izmirde Yoğun Istek üzerine Tepeciğe Jandarma Ile Polisin Yaptığı Ortak Uygulamada Bir Otopark Dolusu Motosiklet Ele Geçirildi.
Aynı şekilde Istanbulda Da Yapıldı Böyle Bir Uygulama Ama Nedense Ankarada Yapılmıyor.
Benim Düşüncem Tüm Motosikleti çalınanlar Yada Motosiklet Tutkunları Bizde Bir Dilekçe Verelim Ankara Emniyete Yapsınlar Bir Baskın Bir Uygulama Bizim Bu çinçin Ve Hıdırlık Tepeye Bakın Kaç Masumun Alın Teri Geri Geliyor Kaç Tane çalıntı Motosiklet Bulunuyor Bunun Için Bir Organizasyon Yapmak Istiyorum Bir Dilekçe Yada Imza Kampanyası Gibi Neler Yapabiliriz Yorumlarınızı, YARDIMLARINIZI Ve Katkılarınızı Bekliyorum Teşekkürler. :cat::cat: