Ankarada Ikamet Eden Tüm Motosiklet.net Ailesi Sözüm Size

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar Benim Başıma Geldi Başkasının Başına Gelmesin Diyorum Başka Bir şey Diyemiyorum Değil Olay.

şimdi Dikkatlice Okuyun Lütfen Daha önce Izmirde Yoğun Istek üzerine Tepeciğe Jandarma Ile Polisin Yaptığı Ortak Uygulamada Bir Otopark Dolusu Motosiklet Ele Geçirildi.

Aynı şekilde Istanbulda Da Yapıldı Böyle Bir Uygulama Ama Nedense Ankarada Yapılmıyor. :pr::pr::pr::pr: :salut:

Benim Düşüncem Tüm Motosikleti çalınanlar Yada Motosiklet Tutkunları Bizde Bir Dilekçe Verelim Ankara Emniyete Yapsınlar Bir Baskın Bir Uygulama Bizim Bu çinçin Ve Hıdırlık Tepeye Bakın Kaç Masumun Alın Teri Geri Geliyor Kaç Tane çalıntı Motosiklet Bulunuyor Bunun Için Bir Organizasyon Yapmak Istiyorum Bir Dilekçe Yada Imza Kampanyası Gibi Neler Yapabiliriz Yorumlarınızı, YARDIMLARINIZI Ve Katkılarınızı Bekliyorum Teşekkürler. :cat::cat:
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar Benim Başıma Geldi Başkasının Başına Gelmesin Diyorum Başka Bir şey Diyemiyorum Değil Olay.

şimdi Dikkatlice Okuyun Lütfen Daha önce Izmirde Yoğun Istek üzerine Tepeciğe Jandarma Ile Polisin Yaptığı Ortak Uygulamada Bir Otopark Dolusu Motosiklet Ele Geçirildi.

Aynı şekilde Istanbulda Da Yapıldı Böyle Bir Uygulama Ama Nedense Ankarada Yapılmıyor. :pr::pr::pr::pr: :salut:

Benim Düşüncem Tüm Motosikleti çalınanlar Yada Motosiklet Tutkunları Bizde Bir Dilekçe Verelim Ankara Emniyete Yapsınlar Bir Baskın Bir Uygulama Bizim Bu çinçin Ve Hıdırlık Tepeye Bakın Kaç Masumun Alın Teri Geri Geliyor Kaç Tane çalıntı Motosiklet Bulunuyor Bunun Için Bir Organizasyon Yapmak Istiyorum Bir Dilekçe Yada Imza Kampanyası Gibi Neler Yapabiliriz Yorumlarınızı, YARDIMLARINIZI Ve Katkılarınızı Bekliyorum Teşekkürler. :cat::cat:

e-mail yollasak işe yararmı ?_
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim motorum da bentderesi çetesine gitti..Çaldı şerefsizler:pr:... Ruhsatı hala elimde...:p

Ele geçen motorların artık işe yaramayacağını adım gibi biliyorum... Daha çalar çalmaz tanınmıyacak hale getiriyorlar.... Kişisel amaçları için kullanıp parçalayana kadar biniyorlar... Parçalanınca yenisini çalıyorlar... :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu tür bir uygulama yapılacaksa elimizden gelen desteği veririz belki birilerinin gözü korkar ve devam etmez bu işlere fakat bu işler arz talep meselesi diye biliyorum biz motor parçalarını pahalı almaya devam etmezsek ( yani fiyatlar fahiş olmazsa ) parçacıya gidip çıkma parça almak zorunda kalırsak yada çıkmasını ararsak bu tür yasa dışı eylemler devam edecektir yine çalacaklar yine yakalanmayacaklar. yıllar önce izmirde inciraltında sahilde 12 motor çıkarmıştık denizden sadece göstergeleri ve ön takımları çalınmıştı ve bu hala devam ediyor şu an bir race motoru çalsalar sadece grenaj larına ihtiyaçları var gerisini denize atıyorlar bir race grenajı 5000 ytl fiyata tamamlanıyor gerisi sorun çıkaracağından denize atılıyor ( motor,şase numarası ) ön takım jantlar gösterge her zaman alıcı bulan parçalardır siz siz olun motorunuzu çaldırmayın çalınırsada aramayın ( maalesef durum böyle )
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
16
valla arkadaşlar hepiniz haklısınız çaldırmayalım çalınınca aramayalım benim söylediğim böyle bir dilekçe için yada baş vuru için neler yapmamız lazım adamlar kafaya koyunca iki disk kilidi de koysan garajada çeksen motorunda alarm hatta immo da olsa çalıyorlar işte en azından ellerindekileri alalım nerde bu ankaralılar biraz fikir üretelim beyin fırtınası yapalım arkadaşlar. hadi bakalım. bu arada yeni bir 600 f buldum çalıntı muhtemelen onun için de bir topik açacam.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
19
bole bi tedbir almak icin illa motorunuzun calınmasını beklemeyn...

bazı seylerın onlemini basa gelmeden almak gerekiyo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst