Ankara motosiklet kullanıcıları için ilkyardım

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar;

Biliyorsunuz geçenlerde ilkyardım konusunda bir başlık açılmıştı. Gerçi ben muhalefet tavrımı takınıp kaliteli bir eğitim olmalı falan diye dediysem de..
Şimdi düşünüyorum aslında biraz da olsa bir şeyler öğrenmemiz, hiç olmamasından daha iyidir.

İzmirli kardeşlerimiz çoktan bunu lafta bırakmayıp fiiliyata dökmüşler bile..
Hatta kurs tarihini bile belirlemişler..

Onlara uyup bizde birşeyler yapmalıyız diye düşünüyorum.

Ben ek iş olarak Ankara Tunalı sürücü kursunda öğretmenlik te yapıyorum. Hem kızılayda hem tunalıda şubesi var. Eğer isterseniz öğretmen arkadaşlarımla, kurs yönetimi ile konuşup, bu konuda kendilerinden destek alabilirim. Yada sizin daha iyi bir öneriniz varsa onu dinleyelim.

Ne dersiniz ilk yardım eğitimi alalım mı? En azından ilerde alabileceğimiz daha ciddi eğitimler için de bir başlangıç yapmış oluruz.

Bu organizasyonu yapalım diyenler var mı? Sayımız fazla olursa birden fazla sınıfta oluşturabiliriz..
Katılanlar?

1) Gencay
2)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur, Murat abi, Emrah falan gelir de planlı programlı bir organizasyon olursa katılırım :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
İlk adımı atmiş oldunuz:cat:
Gerisi kendilğinden gelir.....
Başarılar:wiinkk:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur bunu da düşünürüz. ancak benim işten altıda çıktığım vaki değildir pek :) artık buluruz bir çaresini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst