Ankara Mondial yetkili servisi Motorpm-Sinan Özdenkoş yaşadığımız sıkıntı.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Problem yaşadığımız bu servisi Uma'yada bildirdik. Ustalığını bilmem fakat motosiklet alacak arkadaşların birkez daha düşünmesi açısından videoyu paylaşıyorum. Yasal sürecide başlattım.

[YT]EFneQWa5G6A[/YT]

https://youtu.be/EFneQWa5G6A
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Mondialden uzak durun uzak

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Aman ha uzak durun yha. Mondialdan uzak durun
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Şu servislere birazcık olsun güvenebilseydim cf400nk yı almıştım zaten. Ama biliyorum alsam elimde patlayacak, satamayacamda...
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Videonun açıklamasına
5-6 ay kadar önce hatasız masrafsız açılmamış denip alıp kullanmadığımız motosikletin , dağılıp toplanmış olduğunu bir başkasına satılıp geri iade edildiğini öğrendik.

Bunu yazmışsın. Ben böyle amatör hareketlere çok gülüyorum. Yahu, neden "açılmamış, masrafsız" demesine inanıyorsun ki? "Masraflı, açtık baya kurcaladık" diyecek insan sayısı bir elin parmağını geçmez. Alacaksın yanına doğru düzgün anlayan birini onunla gideceksin, yoksa böyle biri bir servise girip bi ustanın cebine 100-200 tl sıkıştırıp götüreceksin inceleteceksin. Adamı haklı bulduğumdan söylemiyorum, yöntemin hatalı. Kolay gelsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videonun açıklamasına

Bunu yazmışsın. Ben böyle amatör hareketlere çok gülüyorum. Yahu, neden "açılmamış, masrafsız" demesine inanıyorsun ki? "Masraflı, açtık baya kurcaladık" diyecek insan sayısı bir elin parmağını geçmez. Alacaksın yanına doğru düzgün anlayan birini onunla gideceksin, yoksa böyle biri bir servise girip bi ustanın cebine 100-200 tl sıkıştırıp götüreceksin inceleteceksin. Adamı haklı bulduğumdan söylemiyorum, yöntemin hatalı. Kolay gelsin.

Hocam acemiliğimize denk geldi, yeni motorcuyuz alacağımız yer zaten motosiklet dükkanı, üstelik daha önce rx3i me bakım yaptırdığım yer. Şahıstan alsak neyse ama bi markanın yetkili servisi burası.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Standart usta, noolcak işte...

benelli trk konusunda muhabbetini döndürdüğümüz bi usta var yunanistan da, bunları da gördükten sonra yağ değişimine bile oraya giderim artık...
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Valla markaya çamur atmayın bende mondial kullanıyorum servisten veya motordan dolayı en ufak bir sıkıntı çekmedim.
Başka servisleri bilmem ama benim gittiğim serviste 2 tane usta var ikiside işini severek yapıyor.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
179
Motosikleti
2018 SHERCO 250 2021 SYM Symphony 200 2024 TVS Ntorq.
Ankara, Mondial ve pişmanlıklar. Tavsiye etmeyenlerdenim. Hem de kullanan ve servise yolu düşen biri olarak. UMA ise benim konuda servisin tarafını tuttu, açıklarını, yalanlarını açıkça ortaya koymama rağmen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara, Mondial ve pişmanlıklar. Tavsiye etmeyenlerdenim. Hem de kullanan ve servise yolu düşen biri olarak. UMA ise benim konuda servisin tarafını tuttu, açıklarını, yalanlarını açıkça ortaya koymama rağmen.



Sıradan bi servisleri olsa hiç umursamazdım ama Ankara'da 7-8 tane servisleri var. Rx3i stop etme problemi için özellikle Motorpm ye göndermişlerdi beni.

Milleti özellikle yönlendirdikleri servisin durumu bu, herşey ortadayken adam bana seninde haberin vardı başkasına geçirdin demeye getiriyor.Sorunsuz diye sattığı motosikletin ben satışı aldıktan sonra sargısı yanık çıktı, yanlış ampül takmışlar falan fişman dedi neyse dedik. Yağ basıncı uyarısı verdi kronik dedi, kroniksede ben baktırıyım dedim bide yağ pompaları değişti. Silindir piston sekman motorda değişmeyen kalmamış, bunuda 5 ay sonra öğrendik.

Adam halen gülüyor, bekar olsam benzini döker dükkanıyla beraber yakarım onu oracıkta ama çoluk çocuğumuz var frenliyoruz kendimizi.
Elbet hakkımızı alıcaz, belki Türkiye Cumhuriyeti yargısı verecek hakkımızı belki Allah ın yargısı.
Ben iyice araştırıp almadığım üstüne bide o şekilde sattığım için içim rahat etmedi 4900 lira gönderdim sattığım adama yaptırıyor motorunu.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yerinde olsam hiç muhatap olmazdım. Böyle konularda ikili diyaloğa girmek bir şey kazandırmıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yerinde olsam hiç muhatap olmazdım. Böyle konularda ikili diyaloğa girmek bir şey kazandırmıyor.

Hocam ben satışı bundan aldım duke200ün satışını bunun bi arkadaşına verdim. Tam tersi diye hatırlıyordum , satış sözleşmesini kaybettiğim için bu gün yeniden çıkarttırdım.
Gideyimde satışı aldığım adama haber vermiş oluyum en azından dedim ama iyiki satışı bundan almışız direk bundan davacı oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst