Ankara-Kırşehir-Kaman Yolculuğu

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
paylaşım için çok teşekkürler.elinize,yüreğinize sağlık.:cat:
ama bir iç anadolu çocuğu olarak üzüntüyle baktım bazı fotolara.nerede evliya çelebi nin bahsettiği iç anadolu ormanları.yerine sadece bozkır alabildiğine...bir gezi yazısında ünlü seyyah sanırım şöyle bir ifade kullanmıştı;istanbuldan yola çıkacak bir sincap hiç toprağa basmadan doğu anadolu ya kadar gider
atalarının yaptığı cahillikten dolayı şimdi yöre halkları daha çook beklerler ofis önlerinde pancarımızı,buğdayımızı,çekirdeğimizi satıcaz diye..:farao:
ama o zamanlar dahi japon dostlarımız o uçsuz bucaksız bozkırdan sıkılmış olmalılar ki benim de yüreğimi ferahlatan o güzel bahçeyi anlamlı bi şekilde miras olarak bırakmışlar.::biggrinn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst