- Katılım
- 24 Ocak 2007
- Mesajlar
- 484
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkasaslar,
Ankara'da, Eskisehir yolunun Ankara istikametinde geceleri calisma nedeniyle yolu arka taraftan veriyorlar. Ben de dun gece bu arka taraftan giderken, yoldaki micir ve kum nedeniyle dusuk bir hizda olmama ragmen viraji alamayarak dustum.
Allah'tan bende ve motorda birsey yok. Ben de birsey yok cunku kask+mont+eldiven uzerimdeydi. Motorda birsey yok cunku; 2-3 metrelik yan yatmis bir sekilde kaymam koruma demiri - omzum - sol yan canta uclusu uzerinde gerceklesti.
Gece eskisehir yolunu kullanacak arkadaslar lutfen cok dikkatli olun. Ne oldugunu bile anlamiyorsunuz.
ale:
Bir de bana yardima gelen gri mondial scooter'i olan arkadasa cok tesekkur ederim. :rendeer: Onun da motoru bana yardim ederken dustu. Kendi motorumu birakip bir de ona uzuldum.
ale:
ARKADASLAR HAVALAR SICAK AMA LUTFEN EN AZINDAN KASKIMIZI TAKALIM. KAYARKEN TEK HATIRLADIGIM SEY ISE "ALLAH'TAN KAFAMDA KASK VAR" DIYE DUSUNMEM.
Ha bir de oraya bir uyari tabelasi koymayan belediye calisanlarina hurmetlerimi sunmayi bir borc bilirim.
r:
Herkese kazasiz guzel surusler.
Ankara'da, Eskisehir yolunun Ankara istikametinde geceleri calisma nedeniyle yolu arka taraftan veriyorlar. Ben de dun gece bu arka taraftan giderken, yoldaki micir ve kum nedeniyle dusuk bir hizda olmama ragmen viraji alamayarak dustum.
Allah'tan bende ve motorda birsey yok. Ben de birsey yok cunku kask+mont+eldiven uzerimdeydi. Motorda birsey yok cunku; 2-3 metrelik yan yatmis bir sekilde kaymam koruma demiri - omzum - sol yan canta uclusu uzerinde gerceklesti.
Gece eskisehir yolunu kullanacak arkadaslar lutfen cok dikkatli olun. Ne oldugunu bile anlamiyorsunuz.
Bir de bana yardima gelen gri mondial scooter'i olan arkadasa cok tesekkur ederim. :rendeer: Onun da motoru bana yardim ederken dustu. Kendi motorumu birakip bir de ona uzuldum.
ARKADASLAR HAVALAR SICAK AMA LUTFEN EN AZINDAN KASKIMIZI TAKALIM. KAYARKEN TEK HATIRLADIGIM SEY ISE "ALLAH'TAN KAFAMDA KASK VAR" DIYE DUSUNMEM.
Ha bir de oraya bir uyari tabelasi koymayan belediye calisanlarina hurmetlerimi sunmayi bir borc bilirim.
Herkese kazasiz guzel surusler.
Son düzenleme: