Ankara da Motosiklet ve Ekipman Almak

Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4
Herkese merhaba

sonunda bende motosiklet aldım :)
ancak diğer iller gibi ekipman konusunda diğer illere göre biraz daha pasif durumda bi şehir, ve yönlendirenlerde az
ekipman alışverişimi MOTOTAN da yaptım burası kaliteli kendini kanıtlamış ürünler satan bi mağaza
şöyle ki, İstanbul fuarında ürünlere baktıktan sonra kendilerini arayıp fuardan alacağımıza sizden almak istiyoruz kendi esnafımız kazansın dediğimiz anda fuar indirimini ben size yapayım dedi. hatta fuarın yapamayağı ürünleri hediye olarak verdi.
İşletme sahibinin genel görüşü, ürün satmak değil dost kazanmak, bana alışveriş yapmaya gelme, ben kahve içmeye geldim diyerek gel sohbetimizi yapalım şeklinde babacan insanlar

ekipman bütçesi olarak daha uygun birşeyler arayanlar yine Mototan la aynı cadde üzerinde olan motomax a bakabilirler, burada uygun fiyatlı markalarda kaliteli markalarda mevcut
doğal olarak motomax istanbul şubesi olduğu için çalışanların yaklaşımı satıcı müşteri ilişkisi şeklinde oluyor ama yinede güleryüzlü cana yakın insanlar

motosiklet almadan önce kesinlikle bu iki işletmeyede uğrayın hatta alacağınız motosiklet modeli hakkında bilgiler alın yada tecrübelerine dayanarak hangi motosikleti almalıyım diye konuşun, motosikleti almaya giderken hangi servise göstereceğinizi sorabilirsiniz.
sürekli müşterileri ile iletişim halinde oldukları için en güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.



alpinestars devon leather mont
alpinestars sp-1 eldiven
hjc is17 kask
tcx jupiter goro-tex bot
prosev d332 dizlik
rider denim zifiri pantolon
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Hayırlı olsun öncelikle. Aldığın ürünlerin fiyatlarını da yazsaydın keşke.
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Tesekkurler bi ugriycam bende motor almadan ins. Ayrica arkadasin dedigi gibi fiyatlari yazsaniz?
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Ankara'da motosiklet ekipmanı alınabilecek yerler var , var da.. Neyse..
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Misalen? (10 karakter)

Misal ; Aradigin her urunu bulmazsin, buldugun urunun fiyati Turkiye geneli fiyatlarinin uzerinde olur.. Kampanya , indirim hak getire.. o nedenle "-internetten ekipman alma sakın" vs tavsiyeler Ankara'daki adam icin onemli ama maalesef gecerli degil :)
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Misal ; Aradigin her urunu bulmazsin, buldugun urunun fiyati Turkiye geneli fiyatlarinin uzerinde olur.. Kampanya , indirim hak getire.. o nedenle "-internetten ekipman alma sakın" vs tavsiyeler Ankara'daki adam icin onemli ama maalesef gecerli degil :)

Türkiye'de genel olarak fiyatlar gerçekten çok aşırı pahalı. Ankara daha da pahalı. O yüzden ne lazımsa Almanya'dan getirtiyorum. Sjcam kamerayı 4 yedek bataryası ile o zaman ki kur ile 130 tlye aldım. Polo botu bedavaya aldım zaten. 120 tl. Alpinestar faster bot 70€ (265 tl). Nolan xlite kask 60€ (220 tl) .Burada ki fiyatlarına bakabilirsiniz.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Türkiye'de genel olarak fiyatlar gerçekten çok aşırı pahalı. Ankara daha da pahalı. O yüzden ne lazımsa Almanya'dan getirtiyorum. Sjcam kamerayı 4 yedek bataryası ile o zaman ki kur ile 130 tlye aldım. Polo botu bedavaya aldım zaten. 120 tl. Alpinestar faster bot 70€ (265 tl). Nolan xlite kask 60€ (220 tl) .Burada ki fiyatlarına bakabilirsiniz.

Verdiginiz fiyatlar gercekten uygun , bundan sonra bende Almanya'dan siparişle getirtirim artık ,nazimin gectigi cok yakin akrabalarim var bilgi icin tesekkur ederim :)
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Verdiginiz fiyatlar gercekten uygun , bundan sonra bende Almanya'dan siparişle getirtirim artık ,nazimin gectigi cok yakin akrabalarim var bilgi icin tesekkur ederim :)

Rica ederim :)
Özellikle deri tulum fiyatlarına bakın. Burada 2000 tl olan tulumlar 600-700 tl gibi fiyatlara satılıyor.
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
78
Türkiye'de genel olarak fiyatlar gerçekten çok aşırı pahalı. Ankara daha da pahalı. O yüzden ne lazımsa Almanya'dan getirtiyorum. Sjcam kamerayı 4 yedek bataryası ile o zaman ki kur ile 130 tlye aldım. Polo botu bedavaya aldım zaten. 120 tl. Alpinestar faster bot 70€ (265 tl). Nolan xlite kask 60€ (220 tl) .Burada ki fiyatlarına bakabilirsiniz.

Hocam botu hangi siteden aldın? 100€ dan aşağı bulamadım :(
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Siteden almadım hocam. Hatunun ailesi orada. Abisi de motorcu. Uygun ürün gördüğünde söylüyor bende lazım olanları aldırıyorum. Fasterin fiyatı 90€ idi, kampanyalı fiyatı 70€ ya düşmüştü öyle aldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst