Ankara Çıkışlı Amasra-Safranbolu Gezmesi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
özellikle safranbolu'yu görmek istediğim için,gerekli notları aldım.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yaw arkadaşlar tamda yerine düşmüşüm
bizde bu hafta sonu istanbuldan çıkıp amasraya kadar gezi planlıyoruz
yolun yabancısıyız yol güzergahı içinde gezilecek örülecek yerler nereleridir bir yardımcı olsanız
örneğin bora karakaş abimiz safranboluyu gidip görmek istemiş
tarihi yerler çarşısı pazarı turistlik yerleri bol olan yolumuzun üstündeki yerleri yavsiye edermisiniz

güzergahımız şöyle
ist karasu ereğli zonguldak bartın amasra

tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
89
Selami sizin gezinin plani programi forumda ayri bi yerde var mi, bakayimda msait olursam geleyim
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Selami sizin gezinin plani programi forumda ayri bi yerde var mi, bakayimda msait olursam geleyim


kanka bu cuma cumartesiye bağlayan gece sabahı saat 05,00 da toplanılacak 5 motor şimdilik çıkış yapılacak
güzergahı yazdım zaten gelmek istersen ben sen son ana kadar ararım
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kültür çatışması yaşanmış resmen motorcu ve bu grup arasında

2013-08-10+07.00.10.jpg
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
@selo

ben ankara üzerinden gittim zaten rapordan da anlaşıalcağı üzere pek güzel bir güzergah değil durup dinlenme açısından

@erro

çok ciddi anlamda o görüntüyü görene kadar benzeri hikayeleri mübalağaa sanırıdm meğersem ben halkıma çok yabancılaşmışım, aslında birkaç dakıkalık vıdeo çeksem daha vurucu olabilirdi. kimbilir biz gittikten sonra ne yaptılar zira çaıdrı toplarken top oynayıp etrafa kum sıçratmaya başlamışlardı.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
güzel gezi olmuş :cat: selo9115 bartın pek gezilesi bi yer değil gerçi ben hergün içinde olduğumdan bana öyle gelebilir. amasra inkumu ful çeker şu anda insanlardan uzaklaşmak istersen tavsiye etmem. bartın-safranbolu arasında ki yol benim çok hoşuma gidiyor genelde pek araba geçmez ve yemyeşil mis gibi bol bol oksijen alırsın ağaçlar bazı yerlerde yolun üzerini kaplamış doğal tünel yani :) kafam daralırsa oraya gidiyorum yol kenarında 10-15 dk duruyorum kafam rahatlıyor hemde serin oluyor. sonra cide tarafında gideros diye koy var orasıda güzeldir koyun aşağısında balık lokantası vardı eskiden hala var mı bilmiyorum. zonguldak-ereğli nin sahil şeridi çok güzel çiçekler felan. zonguldak-bartın arasındaki yol da mağara var sol tarafta kalıyor zonguldaktan çıkınca. öyle işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst