Sevgili Prometeus..gözlemeler güzel,fotolarda keza öyle..afiyet olsun..:cat:
Ankara MTnin yaptığı tüm organizasyonunu büyük bir keyif ile takip ediyoruz arkadaşım..yani başlık ziyaretleri iadei ziyaret olmaktan çok sizlerle de canı gönülden ilgiliyiz..:rendeer: Allah nazarlardan korusun..gezileriniz kazasız sohbetleriniz bol neşeli geçsin..:rendeer: Bizlerde her zaman bekleriz efendim sevgi ve saygılarımla..:rendeer: