Angora Çarşamba Toplaşma Etkinliği Version 6.0

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
galatasaraylılar sizi :p :cherry:

beşiktaşlıyız çok şükür :) , aramızda galatasaraylı arkadaşlar vardı gerçi , güzel bi akşamdı gelen herkese teşekkürler , seda hanımdan resimleri yüklemesini rica ediyorum bi zahmet , o kadar touch screen foto makinesiyle çektik lütfen efendim :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hiç ikiletmem, hemen yüklerim :mrgreen:

resim609smallmh5.jpg



resim610smalllp0.jpg



resim611smalltn9.jpg



resim613smallyc8.jpg



resim614smallhn4.jpg



resim616smallik1.jpg



resim618smallez2.jpg



resim620smalluf2.jpg



resim621smallhc4.jpg
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Hımmm hiç haberim yok.. :silent:

Yenilenen motosiklet.net ankara tayfası eski tayfayı dışlıyor ŞOK ŞOK ŞOK !!!
Eski tayfanın tepkisi ne olucak ?
Onder ProMeteos bolunen taraflardan hangisinde yer alıcak :queen:

İnsan haber verir be :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topik günlerdir açık ve artık her çarşamba toplantı oluyor :wiinkk:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımmm hiç haberim yok.. :silent:

Yenilenen motosiklet.net ankara tayfası eski tayfayı dışlıyor ŞOK ŞOK ŞOK !!!
Eski tayfanın tepkisi ne olucak ?
Onder ProMeteos bolunen taraflardan hangisinde yer alıcak :queen:

İnsan haber verir be :pr:

eski tayfa motocancan isimli bi ayrı sitede toplansın :p:p
sıkorp, fener sevilla macı vardı sen ondan atlamıssındır
gerçi topiğe gelenler dışında yazan eden de olmuyo, haber almak zor da neyse :p :bounce: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu topiği kaçırmışım ben yaw. Yaaaa ben de artık bir düzen kurup toplantılara katışmak istiyorum yaaaa :cherry:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Burak sakalları nie kestin olm. Tanıyamadım resimlerde :queen:

bi değişiklik yapalım dedik ömürcüm :) kaçırdın millete bira ısmarladım
Hımmm hiç haberim yok.. :silent:

Yenilenen motosiklet.net ankara tayfası eski tayfayı dışlıyor ŞOK ŞOK ŞOK !!!
Eski tayfanın tepkisi ne olucak ?
Onder ProMeteos bolunen taraflardan hangisinde yer alıcak :queen:

İnsan haber verir be :pr:
abi kaç zamandır açık topik :) , sen beni hititgeyiklerine hala üye yapmadın , beni de eklede veritabanına özelden at şifremi felan :cherry:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
64
yaw valla tanışacaktık bu gece ama nasib olmadı. Artık benim biramı içeriz yaza dooooorrrruuu. YBR yi bi eskitiyim de. ona da motorlarla gelirsiniz artık daha bi havalı olur. Namımız yürüsün :bounce:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
yaw valla tanışacaktık bu gece ama nasib olmadı. Artık benim biramı içeriz yaza dooooorrrruuu. YBR yi bi eskitiyim de. ona da motorlarla gelirsiniz artık daha bi havalı olur. Namımız yürüsün :bounce:

ybr kral motordur ömürcüm kıymetini bil , motorunu küçük görme bin binebildiğin kadar aramızda 600f le başlayan arkadaşlarımız var sen sen ol yavaş yavaş büyüt motoru :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
64
Yaw bilmem mi . kar ilk yağdığında yokuşta belediye otobüsü çıkamadı, taksiler yan döndü yokuşta biri itio , diğeri tutuyo :queen: aradan kurye bi ybr li geldi hiç istifini bozamadan kuğu gibi aralardan sıyrıldı gitti. Bittim motora yaw dedim bende de bundan var .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grenaj mı oda ne :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Senin yarısını fareler kemirmiş gibi duran elcik korumaların var ya abi, hah işte onların böyle kocaman kocamanlarının motor kısmını örtenleri :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte bizim makinelerde kocaman olmadığı için grenaj sorunumuz olmuyor pek. O yüzden biz kaldırdık lügatten grenaj kelimesini :p farede kemirse işe yarıyormuş düşürdüğümde onlar olmasaydı kesin sağ ayna kırılmıştı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst