Angora Çarşamba Toplaşma Etkinliği Version 6.0

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
logo_phpBB.gif

Bu sefer yeri değiştirelim dedim bi farklılık olsun :)

Yer : ODTU A4 Kapısı çıkışı DRUNK PUB CAFE
Tarih : 20 Şubat Çarşamba 2008
Saat : 18:47:23
Nasıl Gidilir : 100. Yıl pazarının oradan direkt yukarı çıkıyosunuz ODTU A4 kapısına yöneliyorsunuz girişe gelmeden sağda , DRUNK diye yazıyo zaten...

drunkeh8.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri birşey ısmarlayacaktı burda yanlış hatırlamıyorsam :silent:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapsanız beğendiremiyorsunuz :) bu seferde mekanı karakusunlara almışsınız :p :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Kaybolmazsam geleceğim. Üşenip gelmezsem de "kayboldum gelemedim" diyeceğim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde artık kaybolmadığını bileceğiz. Y.yıda taxi durağına sorsan gösterirler :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben de gösteririm, bizim evin arkası oluyor malum :p Yürüyerek gelirim belki bir ara, devre arasında falan :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Belki harita okumayı bilmiyoruz arkadaşımmm. Rezil etmesenize insanı forumun gobeeeeende :mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar akşam gelin ha , yeri bulamayanlar , kaybolanlar :) beni arasın 05366411495
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
ya ben büyük ihtimalle gelemeyeceğim:pale:maalesef 4 tekerim yok gelişim 8 i bulur:pale: ama orda olmaya çalışıcam sizi göremediğime değil de silentscreamin ısmarlayacağı "meyva suyu"nu :) içemeyeceğime yanarım. ayrıca gelemezsem Murat abime şu 23-24 şubat gezisini bir sorun size zahmet:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst