- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
- Konu Yazar
- #1
Selamlar beyler, yine ben ve saçma sapan bi şikayetim daha :bounce:
_ Nice badireler atlattık, ne motosikletlerimiz geldi geçti, düşme kalkma yatma eksilen parçalar... ... sonsuz sorunları kolaylıkla aştık
amaaaaaa gel gelelim bu anahtar sesi mevzusuna ilk günden beri takmış olmama rağmen halen bir çözüm bulmadım.
_ Her niyetlendiğimde neyse hallederiz o basit iş diyorum ama yıllardır bugünün işini yarına salladığımı farkettim.
Bu şeyler yolda çaka, çuka şıkı... gibi uyuz uyuz sesler cıkarıyor, çoğu zaman birbirlerine taş gibi kenetlenip gidon bağlantı kısmında kasılıp stop edip çıkaramıyorum,
anahtarı takmadan önce güzelce tek tek avucuma topluyorum hepsini... bisürü bela, toplasam ömrümden bir haftam gitmiştir :mrgreen:
_ Zaman zaman adını unutan bi tip olduğum için birbirlerinden ayırmak aklımdan bile geçmedi zaten.
Bunca şeye rağmen bi çare üretmemişsem demekki küçümsediğim kadar kolay iş değil :silent:
Sizler bu durumu nasıl çözüyorsunuz, hakikaten akla yatkın muhteşem fikirler çıkar, birsürü kişinin hayatı kurtulur diye tahmin ediyorum
_ Bir tek benim çektiğim bela değildir herhalde bu :silent:
Binlerce vidyo izliyoruz, çoğunda anahtar senfonisi başrol, demekki büyük bir kesim yaşıyor bunu :silent:
_ Bir dönem aklıma şu doksanlarda tüm anahtarları içine toplayan deri cüzdanlar vardı hani, onun gibi birşeyler geldi ama bunca şeyi toplayıp bu sefer onun sesini çekmeyelim daha beter olur gibime geliyor :silent:
Önerilerinizi bekliyorum , benim anahtarlarımın durumu örnek oluşturması açısından ::huuuh::

_ Nice badireler atlattık, ne motosikletlerimiz geldi geçti, düşme kalkma yatma eksilen parçalar... ... sonsuz sorunları kolaylıkla aştık
amaaaaaa gel gelelim bu anahtar sesi mevzusuna ilk günden beri takmış olmama rağmen halen bir çözüm bulmadım.
_ Her niyetlendiğimde neyse hallederiz o basit iş diyorum ama yıllardır bugünün işini yarına salladığımı farkettim.
Bu şeyler yolda çaka, çuka şıkı... gibi uyuz uyuz sesler cıkarıyor, çoğu zaman birbirlerine taş gibi kenetlenip gidon bağlantı kısmında kasılıp stop edip çıkaramıyorum,
anahtarı takmadan önce güzelce tek tek avucuma topluyorum hepsini... bisürü bela, toplasam ömrümden bir haftam gitmiştir :mrgreen:
_ Zaman zaman adını unutan bi tip olduğum için birbirlerinden ayırmak aklımdan bile geçmedi zaten.
Bunca şeye rağmen bi çare üretmemişsem demekki küçümsediğim kadar kolay iş değil :silent:
Sizler bu durumu nasıl çözüyorsunuz, hakikaten akla yatkın muhteşem fikirler çıkar, birsürü kişinin hayatı kurtulur diye tahmin ediyorum
_ Bir tek benim çektiğim bela değildir herhalde bu :silent:
Binlerce vidyo izliyoruz, çoğunda anahtar senfonisi başrol, demekki büyük bir kesim yaşıyor bunu :silent:
_ Bir dönem aklıma şu doksanlarda tüm anahtarları içine toplayan deri cüzdanlar vardı hani, onun gibi birşeyler geldi ama bunca şeyi toplayıp bu sefer onun sesini çekmeyelim daha beter olur gibime geliyor :silent:
Önerilerinizi bekliyorum , benim anahtarlarımın durumu örnek oluşturması açısından ::huuuh::





