Android Telefondan anlayan var mı !

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba beyler.

Dün Sony Xperia Go'yu satın aldım.

Güncellemeyle birlikte 4.0 ICE Cream Sandwich e yükselttim

Ammavelakin 4.1 Jelly Bean'e yükseltemiyorum !

1 ay önce yayınlanmış nerdeyse, benim telefon en güncel yazılım şuanda yüklü diyor sizde güncellemeyi deneyince.

Ahanda sony'nin sitesinde de bu yazıyor !

http://www.sonymobile.com/tr/software/phones/xperia-go/

Bi hata mı yapıyok nedir, bi el atın be dostlar..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
stamina ve çoklu işlem modu önemli aslında hocam benim için.

kontrol ettim güncelleme yok şuanda ICS'deyim... :/
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
O bahsettiginiz her ulke icin gecerli degil. Belki o sistemi henuz turkiyeye acmamislardir o yuzden guncelleyemiyosunuzdur.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
O bahsettiginiz her ulke icin gecerli degil. Belki o sistemi henuz turkiyeye acmamislardir o yuzden guncelleyemiyosunuzdur.

türkiyede JB kullananlar var gibi görünüyor hocam hiçbişey anlayamadım açıkçası. 1 ay önce yayınlanan güncelleme niye türkiyeye gelmedi onu da çözemedim.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Galaxy s3 kullanıyorum.

Jelly bean Türkiye de dağıtılırken

belli bir kombinasyona göre dağıtılıyordu.

Kimisi 10 gün önce kimisi 20 gün sonra

ama neticede bir süre sonra herkes jelly bean e geçti.

Sizinki de öyle olabilir. Bekleyin . Telefonunuz için Türkiye

güncellemesi çıktıysa er geç size de gelecektir.
 
Katılım
14 Ara 2011
Mesajlar
77
cihazı sıfırlayıp denemeni tavsiye ederim.ben htc one s kullanıyorum güncellemeyi herkezten bir ay kadar sonra aldım. htc cihazı sıfırlayıp denememi tavsiye etmişti..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
cihazı sıfırlayıp denemeni tavsiye ederim.ben htc one s kullanıyorum güncellemeyi herkezten bir ay kadar sonra aldım. htc cihazı sıfırlayıp denememi tavsiye etmişti..

bunu deme işte hocam :/ cihazı özelleştirene kadar göbeğim çatladı hepsi gidicek mi :/

size fabrika ayarlarına döndükten sonra geldi mi peki hocam güncelleme ?
 
Katılım
14 Ara 2011
Mesajlar
77
bunu deme işte hocam :/ cihazı özelleştirene kadar göbeğim çatladı hepsi gidicek mi :/

size fabrika ayarlarına döndükten sonra geldi mi peki hocam güncelleme ?
evet kısa bir süre sonra geldi bu arada sony i pek bilmiyorum ama ayar ve uygulamaları yedekliyebilirsin sanırım
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstediğiniz android sürümünü yüklemenize yardımcı olacak bir site http://forum.xda-developers.com/ . Telefonunuzu rootlayarak (Köküne inerek) daha fazla performans alabilirsiniz. S3 için önereceğim romlar 'Miui' idir. Araştırdığınızda performans artışını göreceksiniz. Stock romlar telefonunuzun performansını düşürmekte ve gereğinden fazla ram kullanmaktadır. Android linux ve java tabanlı bir işletim sistemi olduğundan dolayı her türlü işlemi manuel olarak yapabilirsiniz. Takıldığınız noktada yardımcı olabilirim :wiinkk:

http://en.miui.com/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst