Ancak benim başıma gelebilecek bir olay :D Buyurun gülüyoruz :D

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
E devlet üzerinde belki suçunu öğrenebilirsin.

Yok baktım, birşey görünmüyor bomboş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Senin motosiklet grubun endurocu. Ne işi bar mahkeme kapısında, savunma da? O adamlara beni dağ ve orman yollarından kaçırın dersen belki bir reaksiyon alırsın?

Dağlara adliye kurulması için change.org da imza toplamaya başlıyorum o zaman :mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yeni konu salı günü açılır mı ?
"Adliyeden kaçış" bir endurocu nun dramı :queen:
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
346
Abi ben supersportcu arkadaslara sordum biz yapmadik valla dediler bence skutercilerdir bunlar kesin
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Yok yok, illa gıcıklık yapıp olaya olumsuz tarafından bakacam. Bence kesin bir halt yemiştir bu MrMud !!! :)

Zaten son zamanlarda Alanyada ormanlık alanlarda faili meçhuller bulunmaya başladıydı, kesin MrMudun parmağı var bu işte.

Sonunda birisi bunu anlayıp davayı açmış, MrMud efendi de deşifre olmasının paniği ile motosiklet camiasının desteğiyle kurtulmanın peşinde.:cherry:
Yok öyle suçları işleyip ben masumum deyip kurtulmak. Madem ki cinayete teşebbüs, adam kaçırma, yaralama, gasp, arazi istilası, doğadaki börtü böceği ve bilimum ender birkiyi motorla çiğneme suçlarına karıştın, yat 5-10 sene de akıllan :queen:

Belki o zaman endurodan pişman olup çıktığında skuter sürmeye başlarsın. ::winkwink

Haaa motosiklet camiası vefalıdır. Sana hapisteyken temiz don atlet, tütün-sigara kağıdı (sarma cigara) getiririz. Kusura bakma bandrollü kısa malbuş getirmek de isterdim ama çok zamlanmış, artık tütünle idare edecen ::pala:: :king:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
yau mugeday çok abartmışsın :D
isim mugeday mı

Mugeday mı, yok moruk o kadar fena değil ya :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Yok yok, illa gıcıklık yapıp olaya olumsuz tarafından bakacam. Bence kesin bir halt yemiştir bu MrMud !!! :)

Zaten son zamanlarda Alanyada ormanlık alanlarda faili meçhuller bulunmaya başladıydı, kesin MrMudun parmağı var bu işte.

Sonunda birisi bunu anlayıp davayı açmış, MrMud efendi de deşifre olmasının paniği ile motosiklet camiasının desteğiyle kurtulmanın peşinde.:cherry:
Yok öyle suçları işleyip ben masumum deyip kurtulmak. Madem ki cinayete teşebbüs, adam kaçırma, yaralama, gasp, arazi istilası, doğadaki börtü böceği ve bilimum ender birkiyi motorla çiğneme suçlarına karıştın, yat 5-10 sene de akıllan :queen:

Belki o zaman endurodan pişman olup çıktığında skuter sürmeye başlarsın. ::winkwink

Haaa motosiklet camiası vefalıdır. Sana hapisteyken temiz don atlet, tütün-sigara kağıdı (sarma cigara) getiririz. Kusura bakma bandrollü kısa malbuş getirmek de isterdim ama çok zamlanmış, artık tütünle idare edecen ::pala:: :king:

Siyasi değil bu yorumum, radikal.
Ama malum bi suç işlediysem değil 5-10 yıl 5 kuruş bile ceza almam :D
Asıl suçum olmadığı için korkuyorum ben :D :D
Ben seni savunurum diyen avukat varsa, ücretsiz enduro eğitimi verebilirim, bence güzel ticaret :mrgreen:
Neyse, arada bi motoru çalıştırın akü ölmesin :mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
mal-sahibinden-1-500x500.jpg


Hacı artık Silivri mi olur başka bir yer mi adresi haber edersen ulastiririm:queen:
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Günlük 7 tl dir savcı dinlenme tesislerinde ücret.Yemekler 7 tl ye göre çok çok iyidir.Git biraz kafa dinle 1 ay mis gibi :D
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
http://www.acilhediyesiparisi.com/image/cache/data/boks/mal-sahibinden-1-500x500.jpg

Hacı artık Silivri mi olur başka bir yer mi adresi haber edersen ulastiririm:queen:

Öğle molasindan sonra tutuklaniyorum muhtemelen sen donun adresini maltepe cezaevine ver şimdiden :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

Günlük 7 tl dir savcı dinlenme tesislerinde ücret.Yemekler 7 tl ye göre çok çok iyidir.Git biraz kafa dinle 1 ay mis gibi :D

Savcı dinlenme tesislerini bilmem ama maltepe kapalı dinlenme tesislerini pek övmüyorlar :D
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Cıx bence davayı açan ADTB Bilmeyenler için : "Ağaçlar ve Düzgün Toprak Birliği" . Baktılar motorla çok giriliyor orman içerisine, bir de üstüne aşılamaya çalışıyor milleti enduroya diyerek açılan bir dava bu. Dikkatli olmak lazım, bilirsiniz ağaçlar Sarumanı bile devirdiler MrMuda da neymiş, sadece ilk başvurulan hukuk (ŞİMDİLİK)...



Şaka bir yana en kısa sürede halletmen dileği ile :cat:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
İlgili mahkeme hakimi bile güldü olaya.
"Senin adına sahip kaç vatandaş varda karıştırabilmişler" dedi :)

İfade verip ret yazısı gönderdim, Hakim kafamdaki "Klasik hakim profili" ile alakasız babacan keyifli bir adamdı, en son teşekkür ederim dediğimde "Hata yargıdan kaynaklı, biz teşekkür ederiz" diyecek türden bir adam.
İçimden bi an "Yapma şöyle şeyler, sonra adaletin varlığına inanasımız geliyo" dedim inceden :mrgreen:

Bu da böyle bi anımız oldu :mrgreen:


...Derken bu gece şafak operasyonu ile pata küte alınıyor muşum falan :queen:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Adliyenin önünden tek teker uzaklassaydin:p

Valla motorla gitmedim, iyi ki de gitmemisim, saat çıkar, kolye çıkar, bileklik çıkar kemer çıkar, cepleri boşalt x-ray'den geç, saat tak, kolye tak, bileklik tak, kemer tak, cepleri geri doldur :queen:
Birde bunun üzerine kask eldiven mont vs vs ekle, muhtemelen yüz üstü yere yatar ağlardım sinirden, direkt bakırköye sevk ederlerdi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst