Anahtarlık kalabalığı (çok anahtar sıkıntı yaratır mı)

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
kontak anahtarını, depoyu çizmesin diye silikon anahtarlıkla kullanırım. bunda bir tek kontak anahtarı vardır.

motorla ilgili kilit, disk kilidi, topcase anahtarları ile otopark kumandasını ayrı bir anahtarlıkta taşırım. bunların hepsi artı motorun ruhsatı motor montunda durur, hem beni montsuz çıkmamaya zorlar hem de unutma riski olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst