Amörtisörler Lastiğe çarpıyor. Takoz koyulur mu ?

Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Arkadaşlar, Bilindiği üzre Cruzerlar da arka teker çamurluğa yakın..
Benim amörtisörü'de birz fazla yumuşak yapmışlar 2 kişi binince en ufak çukurda bile çamurluk arka lastiğe deyiyor. Hatta arkadaki ağırsa gaza birden yüklenince yine deyiyor.. Buna arabalardaki gibi takoz koyma imkağanımız var mı ?
Veya başka büyük sert amörtisör alsam uyam sorunu yaşar mıyım ?
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
amortısorun uzerındekı etıket duruyormu?
yonunu tayin etmene yarayan bir etiket olmalı -, + gibi
amortısor ayarının sonda olması sönümlemenin minimum seviyed oldugu anlamına gelmez.birde ters sıkıp dene?
sonucta hıdrolıklı yada havalı amortısor degılkı oyle kolaylıkla bozulabılsın
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
amartisorleri değişirsen sorun kalkar gibi takoz işe yaramaz yolda savurur motoru
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
Arkadaşlar, Bilindiği üzre Cruzerlar da arka teker çamurluğa yakın..
Benim amörtisörü'de birz fazla yumuşak yapmışlar 2 kişi binince en ufak çukurda bile çamurluk arka lastiğe deyiyor. Hatta arkadaki ağırsa gaza birden yüklenince yine deyiyor.. Buna arabalardaki gibi takoz koyma imkağanımız var mı ?
Veya başka büyük sert amörtisör alsam uyam sorunu yaşar mıyım ?

:farao: Aynı sorun bendede var. Tiger 250 kullanıcısıyım, amartisör fiyatı 160 tl,
Takoz ile sorun olmayacağı söylendi, takozu nerden temin edebiliriz ? :silent:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hacı takozla falan uğraşmayın derim.
Maddi durumunuzu bilemeyeceğim tabi ama yine de orjinalini yapmak her zaman en iyisidir. Gerekirse binmeyin iki ay motora benzin parasını amortisöre verin.
Hiç beklemediğin şekilde beklemediğin bir iş açar başına sonra uğraş dur.
Yani 150 200 liradan kaçayım derken koca motordan hatta canından olma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst