Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar,
R25 motoruma amerikan park yapmayı düşünüyorum. Sinyalli ayna olduğu için çok güzel duracağını düşünüyorum. Ama motorda anahtar takılmamışkende sadece amerikan parkın çalışmasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
kontağı çevirmeden önce yanmasını istiyorsun anladığım kadarıyla,
konttağı ilk taktığında motorda elektronik herhangi birşey devreye girmediği için direkt olmaz diyebiliriz.