Ambulans Geç Kalmasaydı Belki Aramızda Olacaklardı !

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
44
Allah rahmet eylesin iki gencede ailelerine sabır versin acı bir durum merkezi bir yerde 40 dk ambulans beklemek yetkililer bunu sorgulamalı
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
:salut::salut::salut::salut: Üzgünüm çok üzgünüm. Haberlerde izledim yüreğim dağlandı. Allah geride bıraktıklarına sabır versin.:salut::salut:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Allah rahmet eylesin,ama gecenin o saatinde trafikmi varmışki ambulans o kadar
geç gelmiş anlamadım:pale:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Allah rahmet eylesin ikisinede.yakınlarınada bol sabırlar versin.keşke biraz daha dikkatli ve yavaş olsalardı :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst