Altın Elbiseli Adam 12: Yamaha Super Ténéré (Sansürsüz)

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sesi sizcede biraz acayip değilmi?Motorun içerisinde sanki bakırcılar çarşısı varmış gibi:p
Videoda öyle geliyordur demeyin,şahsende kendi kulaklarımla duydum:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motoru yerin dibine vurmuş.
tepki toplar düşman edinir. hep öveceksin hep iyi tarafı söyleyecen alan memnun satan memnun.
şakırdama sesi kulaklık takınca gider. o sorun degil.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
58
O bahsettiğiniz şakırdama sesini bir de Multistrada'da dinleyin :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
165
mütiş bi inceleme ya :D form degerlendırmesını oldukca net ve içten yapmış, katılıyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
1 sene evel test etmiştim düzcede hoşuma gitmişti acıkcası begenmiştim...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahha :D bu videoyu bizimle paylaştığınız için size çok teşekkürler..
tanıtan çok komik tanıtmış gerek anlatış tarzı olsun gerek samımiyeti olsun en komiğide motordan inip soyunurken labali tarzda anlatışı olsun çok iii di:D
adam haklı 250 kg la araziye girilmez bu motorlarla diyo enduro demişler ama olmuyo diyo:)

BEN VİDEO yu beğendim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tenere ye de çamur attı ya çirkin diye... Tamam artık... Bu arkadaş olmuş...Her motoru beğenmez artık..... :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
53
kaç çeşit koruyucu giymiş bide bunun pantolon,dizlikleri falan var onları çıkarmadı :queen: :queen:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Traktör gibi çalışıyo maşaAllah...Fanı biraz fazla gürültülü geldi Fan sesinden motor sesi duyulmuyodu nerdeyse :)

Anlatım güzel paylşaım için teşekkürler...motorda bende çirkin severim ama çıplak(naked) çirkinnn ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst