Almayı düşündüğüm motor için tavsiye/yorum

Katılım
26 Nis 2025
Mesajlar
4
Herkese merhabalar,

Foruma yeni katıldım, kabul ettikleri için yönetime de ayrıca teşekkürler.

1 yıl önce sadece "işe gidip gelmek" amaçlı Arora Safari Pro aldım. Ancak iş haricinde de şehirler arası dahil her türlü yolda, havada kullandım. Şu zamana kadar herhangi bir sorun yaşatmadı.

Tarz değiştirmek için Touring olmak kaydıyla sıfır motor bakıyorum ve bu konuda tecrübelerinizi ve yorumlarını paylaşırsanız sevinirim.

Aklımda "Benelli TRK251" modeli var. Neden bu model derseniz;
* Kredi kartına vade farksız 12 taksit, 180.000 TL fiyatı sunuyorlar. (Max. 200k bütçem var...)
* 1.87 boy, 105 kilo için ideal olduğunu düşünüyorum.
* Artçı ile şehirler arasında rahat yol alabilirim.

Dominar, NK vb. motorların hepsini inceledim, kullandım. Ancak burada önem arz eden şeylerden birisi de artçının rahatlığı. (Evli olmak..)

Bu motorda bildiğiniz/yaşadığınız kronik sorun var mıdır? Ya da önereceğiniz farklı bir motor var mıdır?

Herkese güvenli sürüşler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Benelli ararsanız ustadan yedek parçadan bıkarsınız. Satış sonrası hizmetleri berbat; yp fiyatları uçuk.

Bir d400 kullanıcısı olarak (artçılı kullanım) şunu söyleyeyim; uzun yolda sabit hız artçı hiç rahatsız olmaz keyifli keyifli gider.

Şehir içi titreşimden ayaklar rahatsız edici oluyor; bunu da uygun vites ve devir aralıgına dikkat ederek min. indirebilirsin.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
Beğeniyorsanız tabi sizin isteğiniz önemli ama tek silindir yerine daha sağlam, uzun yolda da mutlu edecek az kmli bi vstrom 250 çok daha mutlu eder.

Hayırlı olsun şimdiden
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,879
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
küçük touring olmaz en az 400cc bandında ve çift silindir olmalı ki siz de arkanızdaki de rahat etsin
 
Katılım
26 Nis 2025
Mesajlar
4
Benelli ararsanız ustadan yedek parçadan bıkarsınız. Satış sonrası hizmetleri berbat; yp fiyatları uçuk.

Bir d400 kullanıcısı olarak (artçılı kullanım) şunu söyleyeyim; uzun yolda sabit hız artçı hiç rahatsız olmaz keyifli keyifli gider.

Şehir içi titreşimden ayaklar rahatsız edici oluyor; bunu da uygun vites ve devir aralıgına dikkat ederek min. indirebilirsin.
Beğeniyorsanız tabi sizin isteğiniz önemli ama tek silindir yerine daha sağlam, uzun yolda da mutlu edecek az kmli bi vstrom 250 çok daha mutlu eder.

Hayırlı olsun şimdiden
küçük touring olmaz en az 400cc bandında ve çift silindir olmalı ki siz de arkanızdaki de rahat etsin

Yorumlar için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

İşin aslı şuna çıkıyor; ikinci el piyasasından alım için direkt nakit çıkartmak gerek, ancak bayiden almak için kredi kartında istediğim gibi hareket edebiliyorum. O kadar nakit parayı vermektense taksitli olarak almak daha cazip geliyor. (+ları ve -leri illaki var iki durum için.)

Sıfır almayı düşündüğüm için TRK251 düşünmüştüm ancak bu kararı tekrar gözden geçirmem gerekiyor diye düşünüyorum.
Belki de birkaç ay daha bekleyip (piyasa fiyatları uçmazsa...) o zamanki duruma göre hareket etmem gerekecek.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yorumlar için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

İşin aslı şuna çıkıyor; ikinci el piyasasından alım için direkt nakit çıkartmak gerek, ancak bayiden almak için kredi kartında istediğim gibi hareket edebiliyorum. O kadar nakit parayı vermektense taksitli olarak almak daha cazip geliyor. (+ları ve -leri illaki var iki durum için.)

Sıfır almayı düşündüğüm için TRK251 düşünmüştüm ancak bu kararı tekrar gözden geçirmem gerekiyor diye düşünüyorum.
Belki de birkaç ay daha bekleyip (piyasa fiyatları uçmazsa...) o zamanki duruma göre hareket etmem gerekecek.

hala devam ediyor ise D400'lerde yarısı peşin yarısı vade farksız taksit imkanı vardı.

Royal enfield falan bakarsan onlarda da az bir peşinat ve taksit imkanı oluyor ara ara

İkisi de kullanılabilir marka, benelli, / rks / cfmoto çok kampanya yapsa da açıkçası tercih etmezdim.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Arkadaşımda benelli 125 vardı insan gibi binmiyordu o yüzden piston silindiri dağıttı rodaj falan hak getire piston silindirin gelmedi 2 ay sürdü orijinal bayiye güzel bi marka ama cidden satış sonrası sorun yaşatıyor parça bulma konusunda
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
54
HONDA SH 125 AL TAVSIYE EDERİM 2024 MODEL SIFIR 174000 2025 MODEL 183000 TAKSITTE YAPIYORLAR ON ARKA ABS
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Herkese merhabalar,

Foruma yeni katıldım, kabul ettikleri için yönetime de ayrıca teşekkürler.

1 yıl önce sadece "işe gidip gelmek" amaçlı Arora Safari Pro aldım. Ancak iş haricinde de şehirler arası dahil her türlü yolda, havada kullandım. Şu zamana kadar herhangi bir sorun yaşatmadı.

Tarz değiştirmek için Touring olmak kaydıyla sıfır motor bakıyorum ve bu konuda tecrübelerinizi ve yorumlarını paylaşırsanız sevinirim.

Aklımda "Benelli TRK251" modeli var. Neden bu model derseniz;
* Kredi kartına vade farksız 12 taksit, 180.000 TL fiyatı sunuyorlar. (Max. 200k bütçem var...)
* 1.87 boy, 105 kilo için ideal olduğunu düşünüyorum.
* Artçı ile şehirler arasında rahat yol alabilirim.

Dominar, NK vb. motorların hepsini inceledim, kullandım. Ancak burada önem arz eden şeylerden birisi de artçının rahatlığı. (Evli olmak..)

Bu motorda bildiğiniz/yaşadığınız kronik sorun var mıdır? Ya da önereceğiniz farklı bir motor var mıdır?

Herkese güvenli sürüşler.
İSOTLAR Motorun getirdiği hiçbir ürün alınmaz değerli kardeşim. Bunun için nette lütfen bir araştırma yap. Forzamı almadan evvel XP 400 bakıyordum, hem şikayetler hem de arkadaşım kullandığı için ondan altığım bilgiler nedeni ile hızlıca vazgeçmiştim.
Tavsiyem, hangi markayı almayı düşünüyorsan distribütörü kimmiş buna bakmayı da ihmal etmemen.
Diğer bir yorumum da "artçı ile şehirler arasında rahat yol alabilirim" düşüncene olacak. Mümkün değil bu. Uzun seyahatlerde artçılı kullanımlarda hem konforun hem de güvenliğiniz için 400 cc altı bir motosiklet yetersiz olacaktır.
Üstelik 105 kg olduğunu yazmışsın, bir de artçı ve de yüklerin olacaktır.
İlk uzun seyahatinde motorunu elden çıkarmayı düşüneceğine eminim.
Bol şans.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
İSOTLAR Motorun getirdiği hiçbir ürün alınmaz değerli kardeşim. Bunun için nette lütfen bir araştırma yap. Forzamı almadan evvel XP 400 bakıyordum, hem şikayetler hem de arkadaşım kullandığı için ondan altığım bilgiler nedeni ile hızlıca vazgeçmiştim.
Tavsiyem, hangi markayı almayı düşünüyorsan distribütörü kimmiş buna bakmayı da ihmal etmemen.
Diğer bir yorumum da "artçı ile şehirler arasında rahat yol alabilirim" düşüncene olacak. Mümkün değil bu. Uzun seyahatlerde artçılı kullanımlarda hem konforun hem de güvenliğiniz için 400 cc altı bir motosiklet yetersiz olacaktır.
Üstelik 105 kg olduğunu yazmışsın, bir de artçı ve de yüklerin olacaktır.
İlk uzun seyahatinde motorunu elden çıkarmayı düşüneceğine eminim.
Bol şans.
Bizim arkadaş aldı çok övüyor ama, ne gibi memnuniyetsizliği var kullanan arkadaşının?
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Etrafımda Benelli alanlar hep pişman, ben de çok önermiyorum. Aslında Benelli kötü marka değil, Avrupa'da görece yaygın ve internette yurtdışı kullanıcılarının yorumları kötü değil. Ama Türkiye'de hiç riskini almayacağın bir marka.
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Bizim arkadaş aldı çok övüyor ama, ne gibi memnuniyetsizliği var kullanan arkadaşının?
Şöyle ki,
Bir defa şehir içinde çok ağır bir motor olduğundan şikayetçi, yani yanlış anlaşılmasın, çünkü bu çocuk servis işletiyor, mekanikle uğraşıyor, son derece güçlü kuvvetli bir arkadaşımdır.
Kalkışlardaki hantallığından, trimlerinden gelmeye başlayan çatır çutur seslerden de şikayetçi.
Yakıtından da şikayetçi.
Tek sevdiği tarafı, motor hızlandığındaki gidişi, konforu, fren performansı.
Tel jantlı bir motor, henüz lastiği patlamadığı için onla alakalı can sıkıcı bir durum yaşamadı.
Bu kış doğru düzgün kullanmamasına karşın ekranında buğulanmadan söz etti, hani şu otomobil farlarındaki buğulanmaya benzeyen.
Bir de selede bir dikiş sorunu olduğunu, bunu araştırdığında ise kronik sorun olduğunu öğrendiğini, distribütöre söylediğini fakat aylardır parça beklediğini ( garantiden değişecek ) ve parçanın hala gelmediğini söyledi.
Ben Kawa için hem daha şık ve 2 cm alçak olsun diye bayiiden sele siparişi verdim, aynı ayın içinde ( iki ya da üç hafta tam hatırlamıyorum ) gelmişti. Yani Japonyadan parça geliyor ama Avrupadan kış sonundan bu yana bir tane sele gelmiyor.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
İkinci el Benekli TIRRIK 502 düşünmez misiniz?
Not: Satıcıyı tanımam. Alışveriş olursa hem alıcıdan, hem de satıcıdan komisyonumu isterim. 😜
Benekli.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Etrafımda Benelli alanlar hep pişman, ben de çok önermiyorum. Aslında Benelli kötü marka değil, Avrupa'da görece yaygın ve internette yurtdışı kullanıcılarının yorumları kötü değil. Ama Türkiye'de hiç riskini almayacağın bir marka.
Arakdaşımın henüz 5xxx kmde TRK 502x motorunu kullandım. Daha doğrusu 50km kadar uzun yolda motorları değiştik. Motorla ufak bi gazladım, arıza ışığı yaktı. Bi de benim elimde olunca kendimi sorumlu hissettim. Halbuki olmaması gereken hiç bir şey yapmamıştım. Sadece gaz açtım arıza ışığı yandı. O yüzden bende ön yargı oluştu.
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
186
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhabalar,

Foruma yeni katıldım, kabul ettikleri için yönetime de ayrıca teşekkürler.

1 yıl önce sadece "işe gidip gelmek" amaçlı Arora Safari Pro aldım. Ancak iş haricinde de şehirler arası dahil her türlü yolda, havada kullandım. Şu zamana kadar herhangi bir sorun yaşatmadı.

Tarz değiştirmek için Touring olmak kaydıyla sıfır motor bakıyorum ve bu konuda tecrübelerinizi ve yorumlarını paylaşırsanız sevinirim.

Aklımda "Benelli TRK251" modeli var. Neden bu model derseniz;
* Kredi kartına vade farksız 12 taksit, 180.000 TL fiyatı sunuyorlar. (Max. 200k bütçem var...)
* 1.87 boy, 105 kilo için ideal olduğunu düşünüyorum.
* Artçı ile şehirler arasında rahat yol alabilirim.

Dominar, NK vb. motorların hepsini inceledim, kullandım. Ancak burada önem arz eden şeylerden birisi de artçının rahatlığı. (Evli olmak..)

Bu motorda bildiğiniz/yaşadığınız kronik sorun var mıdır? Ya da önereceğiniz farklı bir motor var mıdır?

Herkese güvenli sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst