Almanyadan Harley-Davidson Show ( Kendi Cekimim )

Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
1
Almanya'nin Hannover kentinde Minik bir Harley-Davidson Show vardi. Tesadüf karsilastigim bu muhtesem show da cep telefonum ile birkac kare cekebildim. Öncelikle begendiklerimle basliyorum :) iyi seyirler.

14098-22082009164.jpg


14098-22082009166.jpg


14098-22082009167.jpg


14098-22082009168.jpg


14098-22082009184.jpg


14098-22082009185z.jpg


Kaynak: http://www.yeniklasor.com/q-65015-almanyadan-harley-davidson-show--kendi-cekimim.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst