- Konu Yazar
- #1
meraba arkadaşlar biliyorsunuz daha 3 gün önce almıştım motorumu, dün sabah masterlock zinciriyle bağladım motorumu yerinde bulamadım...sabah 6.00 sularıydı uyanıp bi bakiim alete dedim ama yerinde yoktu...dünya başıma geçti bi anda hemen bi sopa kapıp dışarı fırladım belki iş üstündedir yakalarım götürürken adi şerefsizler die ama yoktu işte...hemen 155, karakol koşturmasına girdim...Karakol dönüşünde bizim evin altında taksi durağı ver oradaki taksicilerden biri benim motoru gördüğünü söyledi , aşşaa mahalde bi yerlerde polis varmış başında ...inanılmaz bi mucize gibi geldi ben artık bir daha göremeyeceğim sanıyordum ...acaip mutlu oldum ..hemen tarif edilen yere gittim ama polis götürmüştü motoru aşaa bi karakolun bahçesinde buldum ...epey bi hasar vermiş adi hırsız, fren jikle debriyaj ve direksyon klidi kırılmış, grenaj biraz çizilmiş ti ama en azından orda karşımda duruyodu motorum ...gerekli işlemleri yaptım ve motorumu servise götürdüm ..bundan sonrada kapalı garajdan başka bir yere parketmem die düşünüyorum ... neyse çok sanşlıymışım diyorum kendi kendime üstüne bir bardak su içmek de vardı...sizede bunu anlatmak istedim bööle bööle oldu die....
ps . bu arada master lock zincirini aldığım yerde adını şimdi vermiycem satıcı bahana bunu kesme ihtimalleri yok falan demişti, şimdi iki parça halinde götürecem bak ne yaptılar die ... gerçi ne yaparsak yapalım bu adi hırsızlar her yolu buluyo ..burdadan bütün hırsızlara lanet yağdırıyorum ...ne diyiym daa kendinize ve motorlarınıza çok dikkat edin
görüşürüz
ps . bu arada master lock zincirini aldığım yerde adını şimdi vermiycem satıcı bahana bunu kesme ihtimalleri yok falan demişti, şimdi iki parça halinde götürecem bak ne yaptılar die ... gerçi ne yaparsak yapalım bu adi hırsızlar her yolu buluyo ..burdadan bütün hırsızlara lanet yağdırıyorum ...ne diyiym daa kendinize ve motorlarınıza çok dikkat edin
görüşürüz