Allah Utandırmasın..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
1GzzM5.png


https://urun.n11.com/klarnet/rosett...rk-klarneti-temizlik-bezi-hediyeli-P220073682

:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Vay anam 1 saat önce 33 tl daha ucuzdu bu , 50de indirim kuponum vardı..85 tl avantajım var :D

Anasayfaya bi manşet haber daha yapıştırdım toplam yayınlanan haber sayım 67 olmuş :D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yok motorun altı zaten dar birde araba aküsü var orada hiç yer kalmadı :/

İnşallah çıkarım içinden.. Sağolun arkadaşlar .. :D
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Ooo hemde temizlik bezi hediyeli.
Bu fırsat kaçmaz.Hemen bizde alalım.
Şu andik dandik hediyeler nedir.İnsan nota defteri,su matarası,ünlü klarnetçi albümü gibi yaratıcı hediyeler koyar.
Sonra neden bizde sanata önem verilmiyor,sanatçı çıkmıyor?
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Haçiko resitalini bekliyoruz , yayınlayacan değil mi? Bak benim roman komşular not verecek ona göre.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ooo hemde temizlik bezi hediyeli.
Bu fırsat kaçmaz.Hemen bizde alalım.
Şu andik dandik hediyeler nedir.İnsan nota defteri,su matarası,ünlü klarnetçi albümü gibi yaratıcı hediyeler koyar.
Sonra neden bizde sanata önem verilmiyor,sanatçı çıkmıyor?

10 lu paket kamışı varmış genelde tek geliyor bu yeterli zaten paketi 30dan başlıyor..Bir de eğitim cdsi var oda yeter :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

Haçiko resitalini bekliyoruz , yayınlayacan değil mi? Bak benim roman komşular not verecek ona göre.

Ben ıslık bile çalamam (şaka değil) ilk defa böyle birşey deneyeceğim arkadaşım kemancı bir de saz ustası arkadaşım var hem imalatını yapar hem çalar belki faydası olur yanlarına kaçarım akşamları yalnız bayağı heyecanlıyım :D

Hea bu arada o kadar klarnet buldum sahibinden üzerinden mesaj atıyorsun geri dönen yok ya ciddi sıkıntılı bu insanlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

Bir zaman geçirdiğim bir ameliyat yüzünden ciğerim zedelenip 1 ay sağlı sollu diren takılmıştı inşallah sıkıntı olmaz..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
LOBA9J.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Arkadaşlar klarnet geldi de bundan ses nasıl çıkıyor mosmor oldum yaaa..15 dakika uğraştım biraz ses çıktı en azından başarı bu.. :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
https://i.hizliresim.com/LOBA9J.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Arkadaşlar klarnet geldi de bundan ses nasıl çıkıyor mosmor oldum yaaa..15 dakika uğraştım biraz ses çıktı en azından başarı bu.. :mrgreen:

Üstünde gelen kamışla zor ses çıkartırsın.
Ben barre marka kamış kullanıyordum hoca tavsiye etmişti.
Küçük bir taktiği bak beki ısırıyorsun nasıl tarif etsem ki bilemedim. :p
Acemilik zamanında çok kamış kıracaksın zaten hazırlıklı ol.

Whatsapp a gel. :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Üstünde gelen kamışla zor ses çıkartırsın.
Ben barre marka kamış kullanıyordum hoca tavsiye etmişti.
Küçük bir taktiği bak beki ısırıyorsun nasıl tarif etsem ki bilemedim. :p
Acemilik zamanında çok kamış kıracaksın zaten hazırlıklı ol.

Whatsapp a gel. :)

Alır almaz zaten kırıldı bir tanesi..Çıkarırken..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst