Allah Hiç Bir Anneye Böyle Acı Vermesin..

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
metehan abi bu topici acmakla ne sevaba girdin bi bilsen...arkadaslar lutfen kendimizi gokmen abimizin yerinde hissedelim ve yardimci olmaya calisalim...allah acil sifalar versin...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
benim yaşadığım kazanın tamamen aynısı allah beni korumuş arkadaşlar aynı sekılde oldu benım kazam da gözyaşlarımı tutamıyorum allah kımseye boyle bır zorluk vermesın
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok zor bi durum, inanıyorumki hasta kadar hasta bakanada zor bu iş..
rahmetli dedem futbolcu sedat ın hastalığı olarakda bilinen als den hayatını kaybetmişti, son 4 yılı yatalak bakımla geçtiği ve tek erkek torunu olduğum için az çok anlayabiliyorum sıkıntının boyutunu..
umarım iyi olur..
elimizden gelen desteği yapacağımızdan emin olabilirsin mete
paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
allahım bune büyük bi acı ufacık bir hatanın nelere mal olduğuna bakın allah bilir moloz şöförde şuanda serbestir verme allahım verme analarımıza ve tüm sevenlerimize bağışla
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Allah sabır ve güç versin o anaya...

Metehan bu topiği açtığın için sana ayrıca teşekkür ederim..

Yardıma muhtacı olanlara elimizden geldiğince yardımcı olabilmemiz için bize fırsat verdin, sağol..

Allah kimseye yaşatmasın.. Öldürmeyen allahım şifasını da verir elbet..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
mete_han abi bu hesaba sadece halkbankdan mı yatırabilryoruz?
bi de kaza anında kask varmıymıs kafasında?:silent:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah sabır/şifa versin :pale:

Daha bu sabah 8.30'da, taksim meydanda bir belediye otobüsü (plakası var ancak fotoğrafını çekemediğim için yazmıyorum) kırmızı ışıkta geçti ve bir motosikletli neredeyse arka tekerinin altına giriyordu... İnsan hayatının ne kadar değersiz olduğunu bir kere daha görmüş oldum, canlı olarak...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi bu hesaba sadece halkbankdan mı yatırabilryoruz?
bi de kaza anında kask varmıymıs kafasında?:silent:

kanka detayları bunlar...zaten alıntı ...Rabbit MD admini Hakan Dincerin hanımı...MD de detayları bulabilirsiniz...Rabbit diye bir üye gördüğünüzde mesajlarına bakın orada var...ben link vermiyim şimdi...haber aynen bu..MD nin çok emeği geçti bu konuda...
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han abi bu hesaba sadece halkbankdan mı yatırabilryoruz?
bi de kaza anında kask varmıymıs kafasında?:silent:

Diğer bankalardan EFT yapabilirsin.
Yardım toplama izni olduğunu belirten yazının çıktısını alıp EFT yapacağın bankadaki görevlilere gösterirsen masrafta almazlar, eşşek değiller ya, yardımlaşma hesabından masraf alsınlar...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Arkadaşlar Herkes Geçmiş Olsun Allah Yardım Etsin Diyor Tamam Güzelde Olmuş Bitmiş Bi Olay Hepimiz Elimizi Biraz Cebimize Atalım Bence.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Arkadaşlar Herkes Geçmiş Olsun Allah Yardım Etsin Diyor Tamam Güzelde Olmuş Bitmiş Bi Olay Hepimiz Elimizi Biraz Cebimize Atalım Bence.
evet arkadaşlar o da bizim gibi motorcu bir kardeşimiz siz demiyor muydunuz motorculuk kardeşliktir,arabalar birbirini yolda bırakır ama motorcular bırakmaz diye:silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar hesap nosu yukarıda bir haftalık sigara paranızı yatırsanız bile bu paralar damlaya damlaya bir çığ gibi büyür. Böyle bir yardım yaparak hem bir annenin gönlündeki sızıya ortak olup onu hafifletmiş, hem Rabbimiz huzurunda da sevap işlemiş hemde kendi iç huzurumuzu bulmuş oluruz. Allahtan kardeşimize acil şifalar ve annemizede sabır ve güç diliyorum.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz ,Allah kimseyi bu duruma düşürmesinn ,Allah yar ve yardımcıları olsunnn, Metehan böyle bi konuyu bizimle paylaştığın için Allah razı olsun senden kardeşim
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
metehan öncelikle çok büyük bir sevap işlemişsin, allah senden razı olsun.. yardımcı olmak için elimden geleni yapmaya ben hazırım..kardeşimiz izmirli olduğuna göre öncelikle izmir mt nin bu konuda fazlası ile duyarlı olacağını düşünüyorum. acil şifalar diliyorum :pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİR MT olarak bu konunun takipçisi olacağız sağol metehan ilgilendiğin için
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Çok kotu oldum ya. uzun zamandır bu kadar kötü etkilenmemiştim. Motora binme isteğim kalmadı=(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst