Alkol kontrolü... (Devekuşu kabare'den...)

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Eskiler hatırlayacaklardır. Yeni nesil de görsün istedim.

Devekuşu kabare'den harika bir oyun... :cat:

[YT]VLfrh7VWokM&feature=related[/YT]

[YT]wFCY90LZDnk&feature=related[/YT]​

Devekuşu Kabare

Devekuşu Kabare, Haldun Taner'in öncülüğünde Ahmet Gülhan, Zeki Alasya ve Metin Akpınar tarafından 1967'de İstanbul'da kurulan tiyatro topluluğu.

Toplumsal ve politik taşlamaya oyunlarında başarıyla yer verdi. Kendisine özgü üslubuyla kabare türünün Türkiye'deki önemli temsilcilerinden oldu ve geniş bir izleyici kitlesini oyunlarına çekti.

1978'de Haldun Taner ve Ahmet Gülhan'ın "sergilenen oyunlarda belli bir düzeyin altına düşüldüğünü" öne sürerek ekipten ayrılmalarıyla yönetimi ele alan Zeki Alasya - Metin Akpınar ikilisi, bu tarihten itibaren topluluğu aynı isimle sürdürdü. İlk dönemde daha çok Haldun Taner'in yazdığı oyunları oynayan topluluk, zamanla çeşitli yerli yazarların oyunlarını sahneledi.

Oyunlar

* Vatan Kurtaran Şaban
* Astronot Niyazi
* Ha Bu Diyar
* Haneler
* Keşanlı Ali Destanı
* Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım
* Aşk Olsun
* Deliler
* Geceler
* Yasaklar
* Beyoğlu Beyoğlu
* Reklamlar
* Dün Bugün
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Eline sağlık sabah sabah anılarımı canlandırdın.Canlı seyretmiş biri olarak bir kere daha zevk alarak seyrettim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kıltek Reklamlar serisinin kasedi vardı...işyerindeyim hoparlör falan yok pc lerde...evde bakarım...gerçekten çok komikti...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gültekin paylaşım için tşk. koptummm:queen:

Metin akpınar gerçekten işini çok çok iyi yapan bir oyuncu:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bende Full CD leri war bunların :) arkadaşlar gerçekten izlenmesi gereken sahne oyunları :) Tawsiye ederim :cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Çok güzel ya valla ne varsa eskide var...Kemal Sunal,Zeki Alasya,Metin Akpınar vs vs vs...Harikaydı:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Süper bi paylaşım, teşekkür ederim:)
Daha önce izlememiştim iyi oldu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akam aksam iyi oldu ya önceden seyretmiştim..

gülmekkten karnıma ağrılar girdi aradan 3 -5 sene gecsin yine büyük zevkle izlerim paylaşım için çok saol..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
İşte gerçek tiyatrocular.:cat:
Her oyunlarında çok farklı bir tat ve keyif var.:cat:

Çok güzel bir paylaşım; teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst