Alem RT 125 görsün ! !

Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
Ben bu motosikleti Nişantaşı/Osmanbey' de görüyordum sanırım. Kamuflaj desenli kaç tane hyo vardır ki =)
Hatta Amerikan Hastanesi'nden bir kaç sokak ilerde park halinde oluyordu.
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşık oldum :( özellikle bu asker tipi harila fikir bence sakın bozma
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Grenaj olarak harika bir tasarım olmuş :) sizde iyi denk getirmişsiniz kazasız belasız sürüşler inşallah, tekerin düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst