Alarm montajı hakkında

Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba
Elimde x marka bi alarm var kırmızı ve siyah aküye sarılar da sinyallerin artısına bağlanıyor değil mi ?onun haricinde kontağa bağlamıcam uzaktan çalıştırma veya kontak kilitleme istemiorum. Bi alarm açılıp kapandığında sinyal yaksın yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Arka sinyallerin + sına bağlasam yeterli mi ?
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Montaj şeması yok mu ? Alarmda siyah kablo başka bir şey.
(kendi alarmımda öyle)
Resim, marka belirtirsen daha çözülebilir olur bence.
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
siyah şase kırmızı +. 2 tane sarı var onlar da sinyal ama sinyali neye bağlıcaz bilmiorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst