- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Bir motosikletten çıkma 50-60tl lik bir motosiklet alarmı taktım motosikletime. Kitapçık falan yok.
Kumandasında 4 tuş var Aç,Kapat,Siren simgesi, Ayar tuşu.
Şuanda alarmı kurduğumda vik vik ötüyor alarm devreye girdiğine dair. Ama motoru sallıyorum alarm yok
1-2 defa alarm modunu kazayla düzelttim ve motoru sallayınca önce kısa bi uyarı sonra tekrar sallayınca alarma geçiş yaptırmayı başardım. Fakat sök-tak vs sırasında tekrar mod değişti.
Şuanda yine tekme tokat girsen de alarm ötmüyor.
Bu ucuz alarmların kumanda ayarları sanırım hepsinde aynıdır. Bunları ayarlamayı bilen bir arkadaş anlatabilir mi?
Yada kitapçığı fotoğraflayıp buraya yüklese ramazan ramazan çok büyük hayır işlemiş olur
Bir motosikletten çıkma 50-60tl lik bir motosiklet alarmı taktım motosikletime. Kitapçık falan yok.
Kumandasında 4 tuş var Aç,Kapat,Siren simgesi, Ayar tuşu.
Şuanda alarmı kurduğumda vik vik ötüyor alarm devreye girdiğine dair. Ama motoru sallıyorum alarm yok
1-2 defa alarm modunu kazayla düzelttim ve motoru sallayınca önce kısa bi uyarı sonra tekrar sallayınca alarma geçiş yaptırmayı başardım. Fakat sök-tak vs sırasında tekrar mod değişti.
Şuanda yine tekme tokat girsen de alarm ötmüyor.
Bu ucuz alarmların kumanda ayarları sanırım hepsinde aynıdır. Bunları ayarlamayı bilen bir arkadaş anlatabilir mi?
Yada kitapçığı fotoğraflayıp buraya yüklese ramazan ramazan çok büyük hayır işlemiş olur