adamlarda haklı yanlıs anlamayın sizin için konusmuyorum daha gecen haftalarda alanyadaydım ordaki kiralık scoterlerı sürenlerı ve nasıl sürdüklerını gördüm.adamlarda malın parasını cıkarmak için günlük euro üzerinden kıra bedelı yansıtıyor.zaten bir kere kiralık motorun kökünden vazgecmek gerek adamlarda ticaret olarak yaptıklarından bence sizin aklınızdaki rakam nedır bılmıyorum ama sanırım ortalama 50 tl cıvfarından baslıyor fıyatlar